پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
فرماندار شهرستان عباس آباد گفت که دولت تدبیر و امید برای پروژه آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان یک میلیارد و 160 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.
شعار سال: سیدابراهیم هاشمی روز یکشنبه در جمع بخشدار، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و دهیاران افزود: دولت برای رفع مشکلات آب شرب مردم توجه ویژه دارد و به همین منظور این اعتبار را در راستای آبرسانی و حفر چاه های عمیق به منظور دسترسی مردم به آب شرب سالم در حوزه های روستایی و شهری این شهرستان اختصاص داده است.

وی همچنین با اشاره به نارضایتی برخی از کشاورزان عباس آباد نسبت حفر چاه آب شرب در این منطقه تصریح کرد : در خصوص تامین و توزیع آب شرب باید نگاه تخصصی اعمال شود و با انجام کارشناسی های فنی نگرانی های مردم در این زمینه کم شود.

هاشمی تاکید کرد : سازمان های مربوطه باید با کار کارشناسی در جهت رفع مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.

بخشدار مرکزی عباس آباد نیز گفت که مسئولان در جهت تامین آب شرب منطقه با در نظر گرفتن ضوابط فنی و قانونی اقدام کنند و نباید در اجرای طرح تعللی صورت گیرد .

بهمن شرج پور افزود : از آنجایی که امور آب متولی تامین آب شرب شهروندان می باشد باید به اعتراض های کشاورزان منطقه با نگاه کارشناسی پاسخ داده شود.

رئیس امور آب و فاضلاب شهری عباس آباد نیز گفت : چاه های مربوط به تامین آب شرب در عمق 100 متری زمین حفر می شود و با آب های سطحی و کشاورزی فرق دارد.

مهرداد مقدس خو با بیان اینکه کشاورزان نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند، افزود : حفر چاه های عمیق برای تامین شرب با توجه به عمق زیاد هیچ مشکلی را برای کشاورزی منطقه ایجاد نمی کند.

وی گفت : با عنایت به صدور مجوز و روشنگری و شفاف سازی که در این زمینه صورت گرفته بتوانیم هر چه زودتر براساس اعتبارات تخصیصی در منطقه پلنگ کلا چاه آب شرب را حفر کنیم.

شهرستان گردشگرپذیر عباس آباد با جمعیتی دست کم 50 هزار نفر درغرب مازندران قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370040، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
حداقل وقتی بودجه اختصاص میدین یه کسی رو هم بذارین برای نظارت که انقدر پول نخورن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین