پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شرکت آبفار لرستان در راستای اجرای طرح های آبرسانی روستایی در استان و شهرستان خرم آباد تقدیر کرد .

شعار سال: محمدرضا ملکشاهی راد در جریان بازدید از طرح های آبرسانی منطقه شمال و جنوب شهرستان خرم آباد گفت: شرکت آبفار با تمام توان برای آبرسانی به روستاها در تلاش است و باید در این راستا از ظرفیت نمایندگان برای جذب اعتبارات استفاده کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در این بازدید تصریح کرد: آبرسانی به روستاها موجب اسکان روستاییان در مناطق روستایی شده و باید با خدمات رسانی به این افراد از مهاجرت به شهرها جلوگیری کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز گفت: شرکت آبفار لرستان در راستای اقتصاد مقاومتی، طرح های مختلفی را در سراسر استان در دست اجرا دارد.

مهندس علیرضا کاکاوند افزود: در سال ۹۴ و ۹۵ شرکت آب و فاضلاب روستائی لرستان تعداد ۲۹ مجتمع آبرسانی و ۱۳ پروژه تک روستائی را با مجموع ۱۸۴ روستا و جمعیت بالغ بر ۸۶ هزار و ۸۰۰ نفر از محل اعتبار صندوق توسعه و استانی و با اعتباری بالغ بر ۳۶۶ میلیارد ريال در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با اجرای کامل این پروژه ها در پایان سال مالی ۹۵ شاخص بهره مندی استان از آب شرب سالم و بهداشتی از عدد ۷/۸۰ درصد به حدود ۸۴ درصد خواهد رسید.

مدیر امور آبفار شهرستان خرم آباد نیز گفت: نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ها در دو روز مختلف از طرح ها و روستاهای مناطق جنوب و شمال خرم آباد بازدید کرد.

علی دالوند افزود: در این دوره از بازدیدها، نماینده مردم خرم آباد از روستاهای کرگاه شرقی، بدرآباد علیا، بدرآباد سفلی و تلوری در منطقه جنوب خرم آباد و روستاهای قلعه سنگی، رباط نمکی، رباط دولتشاه، پل هوا و مرید آباد در منطقه شمال خرم آباد بازدید کرد.

وی خاطر نشان کرد: روستاهای یاد شده از لحاظ آبرسانی مشکل نداشته و تنها از لحاظ فاضلاب با مشکل مواجه بوده که با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دنبال جذب اعتبار برای این مهم هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 12 دی 95، کد مطلب: 618704: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین