پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه شمال کشور در بابل احداث می‌شود، گفت: این پروژه با مخزن 20 هزار متر مکعب در شهرستان بابل و با مخزن 2 هزار مترمکعب در مرزی‌کلا احداث می‌شود.

شعارسال: نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه شمال کشور در بابل احداث می‌شود، گفت: این پروژه با مخزن 20 هزار متر مکعب در شهرستان بابل و با مخزن 2 هزار مترمکعب در مرزی‌کلا احداث می‌شود.

حسین نیازآذری اظهار کرد: پروژه‌ای با عنوان آبرسانی به شهرهای گروه الف، سال‌ها قبل آغاز به کار کرد اما به دلیل بی‌توجهی، این پروژه به سرانجام نرسید.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌هایی که در سال 91 انجام شد از محل سد البرز سالانه 40 میلیون لیتر آب نیاز شهرهای الف را تامین میشود، افزود: وزارت نیرو هم از این پروژه استقبال کرد.

نیازآذری با اشاره به اینکه این طرح از طریق وزارت نیرو به صورت لایحه به مجلس تقدیم شد، گفت: در مجلس هم به صورت پیوست، قانون بودجه، به عنوان پروژه ملی در نظر گرفته شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه 49 کیلومتر خط انتقال از سد البرز تا شهرستان بابل است، تصریح‌ کرد: ظرفیت این پروژه آبرسانی به میزان 1.5 متر مکعب در ثانیه است.

وی با اشاره به احداث تصفیه‌خانه در بابل‌کنار به ظرفیت 1.5 متر مکعب در ثانیه، متذکر شد: عملیات اجرایی این پروژه به‌زودی با حضور وزیر نیرو شروع می‌شود.

نیازآذری با بیان اینکه بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه شمال کشور در بابل اجرایی می‌شود، گفت: این پروژه با مخزن 20 هزار مترمکعب در شهرستان بابل و با مخزن2هزار مترمکعب در مرزی‌کلا اجرا می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری وارش ، تاریخ انتشار خبر 1 آذر 1393، کدمطلب: 5818 ، www.vareshnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین