پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
سلامی با بیان اینکه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد، خاطرنشان کرد: هرگز مشکلات معیشتی مردم ما بزرگتر از مشکلات معیشتی مردم آمریکا نیست. ما می‌دانیم کشور ایتالیا در جمع آوری زباله ناتوان است، می دانیم در پورتوریکو برق نیست.
شعارسال: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در نشست هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از دایره درک و تصور خارج است، گفت: انقلاب اسلامی ما یک اعجاز و یک اعجاب است. هر کسی تسلط آمریکا و شوروی را در دوران جنگ سرد مطالعه کند متوجه می‌شود این که یک نظامی بتواند ابهت این قدرت‌ها را بشکند کار بزرگی انجام داده است و توانسته افق روشنی بر روی مردم جهان بگشاید و این مسئله جز نصرت الهی نیست.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی دشمن علیه نظام اسلامی تصریح کرد: در این 40 سال دشمن بدون انقطاع به شکل شبانه روزی و در همه ابعاد، تمام قدرتش را به کار گرفته است، چرا که شکستی که آمریکا از شکست شاه خورد، جبران نشدنی است و خداوند در این سال‌ها ما را در صحنه‌های سختی با دشمنان مواجه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: واقعا دشمن همه ظرفیت‌هایش را به کار گرفت و ما هم توانستیم متناسب با آن ظرفیت سازی کنیم. من صادقانه اعلام می‌کنم اکنون تمام راهکارهای نظامی دشمن مسدود شده است و ما امروز در انتخاب راهکارهای نظامی برای غلبه بر دشمن دست برتر را داریم.

سلامی با اشاره به رویکرد دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی تصریح کرد: رویکردی که امروز دشمن ما به انقلاب دارد این است که افتخارات بدست آمده از تجسم یافتن، عزت، اقتدار، افتخار و سیطره و پیشرفت را کمرنگ کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و موشکی کشور در سال‌های اخیر گفت: همین شرکت مپنا جزو 6 کمپانی جهان در ساخت موتورهای توربینی است. این شرکت موتور هواپیما می‌سازد که لوفتانزا طرف قراردادش است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به یکی دیگر از راهبردهای دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی یادآور شد: امروزه راهبرد دشمن از مدل انداختن نظام است و می گوید که یک نظام مردم سالار نمی‌تواند همزمان با قدرت‌های بزرگ بجنگد و همچنین پیشرفت کند. این چه مدیریتی است که در این فضای مین گذاری شده پیش برود.

سلامی با بیان اینکه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد، خاطرنشان کرد: هرگز مشکلات معیشتی مردم ما بزرگتر از مشکلات معیشتی مردم آمریکا نیست. ما می‌دانیم کشور ایتالیا در جمع آوری زباله ناتوان است، می دانیم در پورتوریکو برق نیست، اما در کرمانشاه اولین فردی که ورود می‌کند رهبر انقلاب است و همه این مسائل متاسفانه پشت یک جبهه رسانه‌ای محو شده است که البته ما هم مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ رسانه است، گفت: ما امروز جنگ نظامی نداریم، چون دشمن می‌داند جنگ نظامی برایش هیچ نتیجه‌ای جز شکست ندارد. ما باید جوانان‌مان را با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن آشنا کنیم و مردم را از تسخیر ذهن‌ها و قلب‌های‌شان توسط غرب و رسانه‌های غربی نجات دهیم. ما نیاز به اعتماد به نفس داریم و مشکلات بزرگتر از توانایی‌های ما نیست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396 ، کدخبر: 3961117140،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
بله بله سردار راست میگن ، فقط کافیه یه نگاه به بطن جامعه بندازند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین