پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت 10 صبح امروز، به بیش از 12 برابر حد مجاز رسیده است.

شعارسال: مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت 10 صبح امروز، به بیش از 12 برابر حد مجاز رسیده است.

شهریار عسکری ، در خصوص میزان آلاینده‌های پدیده گرد و غبار امروز در خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه) میزان ذرات ریزگرد در هوای اهواز 1856 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز بیش از 12 برابر حد مجاز است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین میزان ریزگردها در ماهشهر 1122 میکروگرم بر مترمکعب، در امیدیه 288 میکروگرم بر مترمکعب، در سوسنگرد 200 میکروگرم بر مترمکعب، در آبادان 117 میکروگرم بر مترمکعب، در شادگان 125 میکروگرم بر مترمکعب، در حمیدیه 330 میکروگرم بر مترمکعب، در بهبهان 133 میکروگرم بر مترمکعب، در شوش 114 میکروگرم بر مترمکعب، در بندر امام 113 میکروگرم بر مترمکعب، در هندیجان 103 میکروگرم بر مترمکعب، در رامشیر 100 میکروگرم بر مترمکعب، در دزفول 98 میکروگرم بر مترمکعب و در خرمشهر 93 میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

عسکری بیان کرد: بدین ترتیب میزان غلظت ریزگردها در ماهشهر به بیش از 7 برابر حد مجاز رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1396، کدخبر: 96112413528 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
این الودگی اب و هوا در استان های جنوبی انقدر تکرار شده که متاسفانه همه مردم عادت کردن که اونجا همیشه الوده باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین