پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
اداره کل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان اعلام کرد: غلظت گرد و غبار موجود در هوای رامشیر تا ساعت ۱۰ امروز به ۱۸ برابر حد مجاز رسید.

شعارسال: اداره کل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان اعلام کرد: غلظت گرد و غبار موجود در هوای رامشیر تا ساعت ۱۰ امروز به ۱۸ برابر حد مجاز رسید.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان، میزان غلظت غبار موجود در هوای رامشیر تا ساعت ۱۰ صبح امروز به دو هزار و ۸۴۲ میکروگرم بر مترمکعب رسیده که این میزان غلظت، بیش از ۱۸ برابر حد مجاز است.

مدارس در شهرستان رامشیر هم تعطیل شده است.

در همین ساعت غلظت گرد و غبار در هوای آبادان به دو هزار و ۴۲۰ میکروگرم بر مترمکعب رسیده که این میزان غلظت، بیش از ۱۶ برابر حد مجاز است.

میزان عادی و استاندارد ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

توصیه می‌شود؛ بیماران قلبی و ریوی در این شرایط ضمن مصرف به موقع داروهای خود، به هیچ وجه در معرض هوای بیرون قرار نگیرند و از منزل تا برطرف شدن کامل آلودگی هوا بیرون نیایند. همچنین افرداد عادی در صورت کار ضروری داشتن و نیاز به خروج از منزل، حتماً از ماسک استاندارد (ماسکهای مخصوص گرد و غبار) استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 4230637، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
خود اون مسئولی که از دور نشتسته داره این اخبرا رو میخونه و کاری نمیکنه واقعا وجدان داره؟ بعد از این همه سال هنوزم نمیشه کاری کرد؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
اگه با همین وضعیت پیش بریم خوزستان احتمالا تا چند سال دیگه خالی از جمعیت میشه ، بهتره هرچه سریع تر فکری با حال این قضیه کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین