پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ایجاد مزاحمت تبلیغاتی بصورت پیامکی و تلفنی خلاف مقررات و حقوق مشترکین است.

شعارسال: حسین فلاح جوشقانی در اینستاگرام خود نوشت: بر اساس گزارش های دریافتی و بررسی های انجام شده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر شکایات رسیده از طرف مشترکین اپراتورها در خصوص ایجاد مزاحمت های تبلیغاتی تلفنی، به اپراتور ها تذکر داده شد.

ایجاد مزاحمت تبلیغاتی به صورت پیامکی و تلفنی خلاف مقررات و حقوق مشترکین است و اپراتورها موظف هستند اینگونه تبلیغات را متوقف کرده و با متخلفین هم برخورد کنند.

ضمنا هموطنان در صورت مواجه شدن با تبلیغات تلفنی از طرف اپراتورها موضوع را از طریق سامانه 195 و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.195.ir به سازمان اعلام کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1396، کدخبر: 907521،www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
اتفاقا اخیرا میخواستم بدونم که چطوری باید گزارش بدم برای پیامک های تبلیغاتی!ممنون واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین