پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
ما می خواهیم اگر کسی در خانواده ای مریض شد ، بیش از مریض داری ، رنج دیگری نداشته باشد. امام خامنه ای

شعارسال: تراکمه نوشت: ما می خواهیم اگر کسی در خانواده ای مریض شد ، بیش از مریض داری ، رنج دیگری نداشته باشد.

امام خامنه ای

جمله ای بسیار زیبا و دلنشین که عمل به آن می توانست باعث تسلای دل مردم شود.

پارکینگ بیمارستان لامرد که همیشه به صورت رایگان در اختیار بیماران و همراهان آنان بوده است چند وقتی است که از مردم حق پارکینگ می گیرد که این امر باعث ایجاد نارضایتی در بین مراجعه کنندگان شده است . این در حالی است که شنیده ها حکایت از آن دارد که فرماندار شهرستان در اولین جلسه ستاد سلامت در سال ۹۴ دستور حذف حق پارکینگ را صادر کرده است. با این حال تاکنون این دستور فرماندار عملی نشده و این مساله هنوز که هنوز است باعث نارضایتی مردم خون گرم و مراجعه کنندگان عزیز شده است .

در اینجا دو نمونه از صدها مورد پیش آمده برای شهروندان را که برای نگارنده اتفاق افتاده به اختصار عرض می کنم :

ماجرای اول :

حدود یک ماه پیش ساعت ۲ نصف شب در حالی که از درد کلیه به خود میپیچیدم به بیمارستان مراجعه کردم که بعد از معاینه و انجام مراقبتهای لازم که حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید ساعت یه ربع به ۳ نصف شب بود که قصد خارج شدن از بیمارستان را داشتیم . مسئول پارکینگ از ما درخواست پرداخت حق پارکینگ کرد .(برایم جالب بود توی اون زمان که بیمارستان خلوت بود و کسی هم نبود بباید حق پارکینگ پرداخت کرد)

ماجرای دوم :

۳۰ خرداد بود که برای گرفتن نوبت متخصص به بیمارستان مراجعه کردم و به مسئول پارکینگ گفتم که ۵ دقیقه بیشتر کار ندارم . بعد از انجام کارم ( که نشد ) زمان خروج از بیمارستان مسئول پارکینگ از ما مطالبه حق پارکینگ کرد . من گفتم که خود شما گفتید برای ۵ دقیقه اشکالی ندارد که در جواب من گفت : طبق ساعت من، شما ۷ دقیقه در پارکینگ بوده اید و باید حق پارکینگ بدهید و ناچار حق پارکینگ را دادم .

حال چند سوال :

۱ ـ آیا کسی که نیمه شب با درد زیاد به بیمارستان مراجعه می کند (و بیمارستان هم شلوغ نیست) باید حق پارکینگ بپرداخت کند ؟

۲ ـ آیا برای ۲ دقیقه اضافه تر توقف کردن در پارکینگ اینقدر سخت گیری در پرداخت حق پارکینگ لازم است ؟ ( چه زیباست عدالت )

۳ ـ آیا دستور بالاترین مقام اجرایی شهرستان (فرماندار) در جلسه ستاد سلامت یک دستور بوده که آقایان به آن جواب مثب نداده اند ؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری عصر مهر ، تاریخ انتشار خبر ۱۶ شهريور ۱۳۹۴، کدمطلب: 1663، www.asremohr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین