پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
امام جمعه شهرستان چابهار با تشریح مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان توجه بیشتر دولت تدبیر وامید به سلامت مردم، افزایش تخت های بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی ودرمانی را خواستار شد.

شعار سال : حجت الاسلام سید محمد موسوی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری چابهار با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معتمدان محلی، اظهار داشت: شهرستان چابهار با توجه به موقعیت خاص و نقش و جایگاه اقتصادی آن حتی از یک دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی و پزشکان متخصص قلب و مغز و اعصاب محروم است.

وی گفت: نیاز نخست چابهار توجه ویژه مسئولان به بخش بهداشت و درمان است و دولت باید براساس اولویت ها نسبت به پیگیری و حل مشکلات اقدام کند.

وی بیان کرد: تراکم بالای جمعیتی چابهار خدمات رسانی حوزه بهداشت و درمان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی در عین حال با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی نظام جمهوری اسلامی در این منطقه اظهار داشت: امکانات و خدمات بهداشتی درمانی در چابهار در سالهای نخست پیروزی انقلاب و دهه 60 در حد پایینی قرار داشت ولی هم اینک اقدامات خوبی صورت گرفته است اما کافی و جوابگوی نیاز مردم نیست.

امام جمعه چابهار با بیان اینکه جمعیت این شهرستان با توجه به موقعیت اقتصادی، گردشگری، تجاری و صنعتی نسبت به گذشته رشد چند برابری داشته است، بیان کرد: انتظار است اختصاص امکانات بهداشتی براساس جمعیت انجام شود تا مردم با مشکل جدی رو به رو نشوند.

حجت الاسلام موسوی از حضور وزیر بهداشت در چابهار قدردانی کرد و افزود: با حضور مسئولان کشوری مشکلات مردم بهتر پیگیری می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با معتمدان، از بخش های بیمارستان امام علی (ع)، مراکز حاشیه نشینی شهر، زمین 150 هکتاری بیمارستان جدید، مرکز سلامت جامعه توحید زیباشهر چابهار دیدن کرد و مسائل مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

وزیر بهداشت روز چهارشنبه وارد چابهار شد و قرار است تا روز جمعه از امکانات و تجهیزات و طرحهای بهداشتی درمانی شهرستانهای جنوبی سیستان و بلوچستان دیدن کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ نشرخبر : 03 دی 1394 کد مطلب : 81892193 (5067032) www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین