پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۸۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کیهان نوشت: منتقدان برجام با خرید هواپیمای جدید مخالف نیستند.منتقدان بر آن بودند و هستند که در شرایط فعلی، چه خوب است که اولویت را نه توسعه ناوگان هوایی به هر بهایی ولو منت‌کشی و ذلت قرار دهیم بلکه، راه زمینی را امن و گسترده سازیم.

شعارسال: منتقدان برجام با خرید هواپیمای جدید مخالف نیستند.منتقدان بر آن بودند و هستند که در شرایط فعلی، چه خوب است که اولویت را نه توسعه ناوگان هوایی به هر بهایی ولو منت‌کشی و ذلت قرار دهیم بلکه، راه زمینی را امن و گسترده سازیم.

از سال 84 تا 94 تلفات هوایی ایران 500 کشته بود و در همان مدت، میزان تلفات جاده‌ای 219 هزار نفر! با این شرایط، آیا فهم این مسئله خیلی سخت و جانکاه است که اولویت ما هم‌اینک باید توسعه و ایمن‌سازی حمل‌ونقل و مسافرت زمینی قرار گیرد؟ از طرفی دیگر! سقوط هواپیما زمان مناسبی برای حمله نه به منتقدان ولو با دروغگویی و تحریف و ناجوانمردی بلکه، موضوع مناسبی برای نقد و تاختن به دولت‌هایی بود که با تحریم‌های ظالمانه مردم ایران را هدف قرار می‌دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار 2 اسفند 96،کدخبر: 394694، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
تلفت چاده ای از میزان تلفات در جنگ ایران و عراق نیز بیشتر بوده است ؛ این نشان از عدم استاندارد بودن جاده ها یا اتوموبیل های تولید داخل دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
دایره مدیریت در ایران یعنی این وزارت راه میگه جاده خوبه ماشین خرابه
خودروساز میشه ماشین خوبه مردم رعایت نمیکنن
مردم میگن ماشینها کیفیت نداره و راه ها و جاده ها مشکل دارن
وزارت راه و ماشینساز ها میگن مردم الکی میگن تا تشویش اذهان عمومی کنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین