پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
فرماندار پلدختر گفت: وزیر آموزش وپرورش در روزهای آینده تکلیف ریاست آموزش وپرورش پلدختر را مشخص می‌کند.

شعارسال: فرماندار پلدختر گفت: وزیر آموزش وپرورش در روزهای آینده تکلیف ریاست آموزش وپرورش پلدختر را مشخص می‌کند.

در روز 30 بهمن ماه مدیر کل آموزش وپرورش لرستان طی احکام جداگانه‌ای روسای اداره آموزش وپرورش سه شهر لرستان از جمله پلدختر را برکنار و سرپرست جدید برای آن منصوب کرد اما در همان ساعات اولیه فرماندار پلدختر این حکم را فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد و گفت تمام عزل و نصب‌ها براساس قانون باید با هماهنگی فرماندار باشد.

براساس همین دستور سرپرست قبلی اداره آموزش وپرورش پلدختر از دادن کلید اتاق ریاست به سرپرست جدید خودداری کرد و اداره آموزش وپرورش پلدختر در یک روز با دو مدیر و در روزهای بعدی براساس دستور شورای تامین برای نرفتن هیچ کدام از سرپرستان به اداره آموزش وپرورش بدون رئیس ماند.

کشمکشها و التهاب درجامعه فرهنگیان اتفاق تلخی بود که در شهرستان پلدختر رخ داد و سبب شد پای این شهرستان به تلویزیون و شبکه‌های سراسری باز شود کاش مسئولان شهرستان پلدختر و استان مدیریت بهتری نسبت به این قضایا داشتند و اجازه نمی‌دادند این اتفاقات تلخ رخ دهد و دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان و استان زیر سوال برود!

* انتصاب بدون هماهنگی نماینده عالی دولت

نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت:ملاک و معیار برای ما مر قانون است و قانون فصل الخطاب است ما از یک زاویه‌ای به موضوع نگاه کردیم که این انتصاب بدون هماهنگی نماینده عالی دولت در پلدختر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مابه این نگاه نمی‌کنیم که ابلاغ برای چه کسی زده شده است و چه مدیر شده است افزود: مابه عنوان دولت براساس شرح وظایف فرمانداران گفتیم باید این عزل و نصب با ما هماهنگ می‌شد چون آنها بدون هیچ گونه اطلاع وهماهنگی با فرماندار مدیر اداره فرهنگی تربیتی که مهمترین و اثرگذارترین نهاد فرهنگی آموزشی است را عزل کرده وسرپرست جدید تعیین کردند که این دهن کجی و بی‌اعتنایی به نماینده عالی دولت در شهرستان است.

* وزارت آموزش وپرورش موضوع را حل و فصل کنند

فرماندار پلدختر عنوان کرد: اکنون هم باید وزارت آموزش وپرورش ورود پیدا کند و موضوع را حل و فصل کنند چون زدن ابلاغ یا لغو آن به دست فرماندار نیست و به طور یقین تا دو روز آینده از طریق وزارت تعیین تکلیف می‌شود.

حکایت اداره‌ای با دو رئیس؛ "من ابلاغ دارم کلید ندارم و او کلید دارد و ابلاغ ندارد، وکشمکش‌های آموزش و پرورش پلدختر به روز ششم رسید؛ مدعیان ریاست منتظر دستور وزیر نماندند" از جمله گزارش‌هایی بود که خبرگزاری تسنیم لرستان برای تعیین تکلیف و فیصله دادن به این موضوع به آن پرداخت و اکنون باید منتظر ماند تا ببینم در روزهای آینده سرنوشت ریاست این اداره چه می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396، کدخبر: 1665681، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
واقعا مسخرس بعد این همه روز یه مسیله ساده قانونی رو خود وزارت خونه باید وارد بشه تا مشکل حل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین