پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از محل مسابقات مرحله شهرستانی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از شرکت 160هزار دانش آموز در مرحله اول این مسابقات خبر داد.

شعارسال: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از محل مسابقات مرحله شهرستانی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از شرکت 160هزار دانش آموز در مرحله اول این مسابقات خبر داد.

خدانظر دریکوند در بازدید از محل برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته همکاران ما در اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، حدود 160هزار نفر از دانش‌آموزان لرستانی در مرحله نخست این سری از مسابقات شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از راهیابی55هزار نفر دانش‌آموز شرکت کننده در این مسابقات به مرحله استانی و منطقه‌ای خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، چیزی در حدود دو هزار و 500 دانش آموز و 100 نفر از همکاران فرهنگی به مرحله استانی مسابقات که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

وی، افزود: همچنین تعداد 96 نفر از دانش‌آموزان برگزیده مرحله استانی و 8 نفر از همکاران فرهنگی نیز به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که این دور از مسابقات نیز در تابستان سال 97 برگزار خواهد شد.

* سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه راه است

دریکوند، توجه به مبانی دینی و اعتقادی را از راهبردهای دستگاه تعلیم و تربیت لرستان برشمرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه راه و کتاب قانون دستگاه تعلیم و تربیت برای دستیابی به اهداف کلان و تربیت دانش آموزان خودباور و خداباور است.

وی، تاکید کرد: بی‌شک، مشارکت 160 هزار نفری دانش‌آموزان لرستانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز، نشان از عشق و علاقه دانش‌آموزان لرستانی به فرهنگ و معارف الهی و قرآنی دارد و وظیفه ما را در این راه سنگین‌تر می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 215448، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اشظکان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این مسابقات شاید به ظاهر برا دانش اموزا صرف جایزه مهم باشه اما تاثیرات عمیق فرهنگی میذاره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
این کار خوبیه و تاثیرات مثبتی هم داره ولی در کنار اون باید بیشتر به زمینه فرهنگ سازی قران در زندگی امروزی بها داد
قران یک کتاب نیست یک سبک زندگیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین