پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ارائه اموزش‌های سبک‌های فرزند پروری به پدران دانش‌آموزان خبر داد.

شعارسال: خدانظر دریکوند در جلسه شورای اداری استان، اظهار داشت: امسال سال تحصیلی را در ابتدای مهرماه با ۳۴۰هزار دانش‌آموز در ۲۴ منطقه استان و بیش از ۴۰هزار مدرسه به خوبی آغاز کردیم.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد کلاس‌های درس در روز یکم مهرماه امسال درس خود را آغاز کردند.

مدیرکل اموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته پنج رتبه جایگاه استان را ارتقا دادیم، خاطرنشان کرد: همه با هم تلاش می‌کنیم تل پیشرفت را در لرستان رقم بزنیم.

دریکوند گفت: اگر می‌خواهیم یک سری رفتارها و فرهنگ‌ها در جامعه نهادینه شود باید به سراغ اموزش و پرورش برویم، چراکه آموزش وپرورش است که انسان‌ها را تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه سرمایه زیادی را نیاز داریم، تصریح کرد: مهم‌ترین این سرمایه‌ها سرمایه اجتماعی است و این امر زمانی ایجاد می‌شود که سرمایه انسانی شکل گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: شاخص اصلی سرمایه اجتماعی اعتماد اجتماعی است و توسعه ایجاد می‌کند.

دریکوند اظهار داشت: آسیبی که زیاد با آن مواجهه می‌شویم، این است که اولیا سال‌های سال به دنبال درس و کنکور بودند و از تربیت فرزندان غافل شدند.

وی تصریح کرد: افراد فارغ از اینکه چه شغلی خواهند داشت، باید مهارت‌های فنی و زندگی را نیز بیاموزند.

مدیرکل اموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: پدران سبک درست فرزندپروری را نمی‌دانند که برای رفع این مشکل اقدام به آموزش آن‌ها با۱۶۰هزار مدرس کردیم.

دریکوند با اشاره به بدهی هشت میلیاردی آموزش و پرورش به دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: امیدواریم این مشکل نیز هر چه سریعتر رفع شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 13960706000679: www.lorestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین