پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
حجت الاسلام روح الله ساجدی با اعلام خبر برگزاری دوره آموزش معارف اسلامی ویژه همسران طلاب با عنوان طرح کوثر اظهار کرد: این دوره سه ساله است و ۱۵ مهرماه اجرا می شود.

شعار سال: حجت الاسلام روح الله ساجدی با اعلام خبر برگزاری دوره آموزش معارف اسلامی ویژه همسران طلاب با عنوان طرح کوثر اظهار کرد: این دوره سه ساله است و 15 مهرماه اجرا می شود.

مدیر اجرایی اداره امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم ادامه داد: اساتید این دوره از فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران و در رشته ای که تدریس می کنند از اساتید مبرز و باتجربه هستند.

وی در زمینه مواد آموزش دوره معارف اسلامی ویژه همسران طلاب گفت: اعتقادات، احکام عمومی و اختصاصی بانوان، روش بیان احکام، آشنايي با آيين زندگي، آیین همسرداری و تربیت فرزند، روش تدريس و كلاس داري، روانخواني، روخواني، تجويد، ترجمه، مفاهيم و روش حفظ، مهارت فرزند پروری و مهارت همسرداری از جمله مواد آموزشی این دوره به شمار می روند.

حجت الاسلام ساجدی خاطرنشان کرد: کلاس های این دوره آموزشی از شنبه تا چهارشنبه برگزار می شوند اما به دلیل این که همسران طلاب از وظایف خانه داری خود عقب نمانند هر جلسه به مدت یک یا دو ساعت خواهد بود.

مدیر اجرایی اداره امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب خاطرنشان کرد: برای دسترسی آسان خانواده های طلاب، این کلاس ها در هفت منطقه استان قم برگزار می شوند و ساعت برگزاری کلاس ها به گونه ای برنامه ریزی شده که با وظایف خانه داری بانوان تداخلی نداشته باشد.

وی ادامه: همسران طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره آموزشی معارف اسلامی می توانند تا 31 شهریور به سامانه اینترنتی معاونت تهذیب حوزه علمیه قم به نشانیtahzib-howzeh.com مراجعه و یکی از دفاتر اداره امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب استان قم را بر اساس مکان یا زمان برگزاری کلاس ها انتخاب کنند.

حجت الاسلام ساجدی اضافه کرد: همچنین می توانند در ساعات اداری با شماره 38824050 دفتر واقع در نیروگاه و شماره 37830959 تماس گیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رسا ، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کدمطلب:۵۲۶۰۶۶، www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین