پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
استاد حوزه گفت: هر چه ما بتوانیم این صحبت ها و شاخص ها را در حوزه های علمیه تقویت کنیم می توانیم به ایجاد تمدن اسلامی و رشد آن کمک کنیم.

شعارسال: حجت‌الاسلام محمود محققیان عضو بسیج طلاب، نویسنده و استاد حوزه پیرو بیانات امام خامنهای در دیدار با طلاب حوزه های علمیه استان تهران گفت: نگاه مقام معظم رهبری به حوزه و مقوله های فرهنگی تمدنی است.

وی افزود: با توجه به اینکه نگاه ایشان تمدنی است پس فرمایشاتشان نیز در راستای ایجاد تمدن اسلامی و ساختارهای مناسب با این تمدن است. حوزه های علمیه وظیفه نظریه پردازی و زیر ساخت های علمی تمدن اسلامی را به عهده دارند بنابراین بیشتر صحبت های رهبر معظم انقلاب ناظر به این نکات است .

حجت‌الاسلام محققیان تصریح کرد: اگر ما بتوانیم در راستای این فرمایشات و صحبت های بسیار دقیق حرکت کنیم می توانیم زمینه ساز تمدن اسلامی نوین باشیم. حوزه علمیه مطلوب از دید رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه به روز و آگاه و با تقوا و همراه با خروجی های متناسب با تمدن اسلامی و حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) است.

نویسنده و استاد حوزه گفت: هر چه ما بتوانیم این صحبت ها و شاخص ها را در حوزه های علمیه تقویت کنیم می توانیم به ایجاد تمدن اسلامی و رشد آن کمک کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری بسیج، تاریخ انتشار: 7شهریور1396، کدخبر: 8910117: www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین