پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
استاندار خراسان شمالی موافقت خود را با تشکیل کارگروه ویژه شناسایی و حل مشکلات حوزه‌های علمیه استان اعلام کرد.

شعارسال: به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا صالحی در دیدار مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران استان، لزوم ارتباط مستمر این مجموعه‌ها با دستگاه اجرایی را یادآور شد و آن را زمینه‌‌ساز نزدیک‌شدن دیدگاه‌ها و کمک به حل مشکلات فرهنگی جامعه و دغدغه‌های جاری طلاب دانست.

وی با اشاره به این که حوزه‌ها و مدارس دینی از دیرباز مستقل از حکومت و وابسته به مردم بوده‌اند، افزود: اکنون نیز حوزه‌های علمیه می توانند با برنامه‌ریزی و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و جلب کمک‌های خیّران و واقفان، در این راه گام بردارند.

استاندار خراسان شمالی حرکت در این مسیر را به منزله باقیات و صالحات برای مدیران و دست اندرکاران حوزه‌های علمیه توصیف کرد و با اشاره به مشارکت خود در تأسیس حوزه‌علمیه امام(ره) در گرگان در اوایل دهه 60 خاطرنشان کرد: حوزه‌ها می‌توانند با مشاوره و تدارک برنامه‌های اقتصادی، درآمد مستمر خوبی برای خود ایجاد کنند و حتی در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهر و دیار خود نیز٬ کمک‌حال مردم و مسئولان محلی باشند.

وی با اشاره به پیشینه غنی فرهنگی و مذهبی مردم خراسان‌شمالی، ضرورت همدلی، هم‌افزایی و کار اقناعی را برای فرهنگ‌سازی و پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه گوشزد کرد و موافقت خود را با تشکیل کارگروه ویژه شناسایی و حل مشکلات حوزه‌های علمیه استان اعلام کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27مرداد1396، کدخبر: 1494690: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین