پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور کادرسازی را مهم ترین هدف برگزاری دوره هادیان سیاسی طلاب خواهر حوزه های علمیه دانست و بر تلاش برای بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد.

شعارسال : حجت الاسلام رضا اسکندری در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی و هادیان سیاسی حوزه های علمیه خواهران که امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به برنامه های حوزه علمیه خواهران در سازماندهی مبلغان عنوان کرد: در سامانه تبلیغی حوزه علمیه خواهران بیش از 100 رشته تخصصی طراحی شده است که 15 رشته به عنوان رشته های اولویت دار مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: توصیه ای که به طلاب خواهر داریم این است که در یک رشته خاص فعالیت کنند و در طول یک دوره دو تا سه ساله نسبت به آن موضوع تخصص پیدا کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: با توجه به امکانات ارتباطی و بالا رفتن اطلاعات مردم، نیاز است تا مبلغان ما برای تأثیرگذاری بر مخاطب، در یک موضوع تخصص پیدا کنند تا دامنه تأثیر آنها کاهش نیابد.

وی کادرسازی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره تربیت مربی و هادیان سیاسی حوزه علمیه خواهران دانست و خاطرنشان کرد: تربیت افراد و شناسایی استعدادهای برتر در رشته های تخصصی و استفاده از آنها در دوره های مختلف، یکی از اهداف برگزاری این همایش است که امیدواریم با همت و تلاش طلاب خواهر این هدف محقق شود.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: ما در سالهای قبل این مسیر را تجربه کرده ایم و در حالی که تا چند سال پیش بیش از 95 درصد اساتید سطح دو حوزه خواهران را آقایان تشکیل می داند اما امروز این موضوع کاملاً تغییر پیدا کرده و بیش از 95 درصد اساتید را خواهران تشکیل می دهند و این موضوع در بحث تربیت هادیان سیاسی نیز می تواند رقم بخورد.

وی تأکید کرد: انتظار این است که افرادی که در این دوره ها شرکت کرده اند، بعد از دو سال که دوره به پایان می رسد بتوانند در شهر و استان های خود بصیرت و هوشمندی سیاسی طلاب خواهر را افزایش دهند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید در مباحث سیاسی به آن توجه کرد، بحث رعایت اخلاق سیاسی است و توجه به این مطلب می تواند عاملی در موفقیت فعالیت های روشنگرانه طلاب باشد.

وی ابراز کرد: دشمن در حال برنامه ریزی برای نفوذ در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی است و طلاب ما باید با هوشمندی، جریان نفوذ و جریانات داخلی همراه آنها را به مردم معرفی کرده و تلاش کنند تا مردم در شرایط سختی که شناخت حق و باطل بسیار مشکل است، قدرت تشخیص را به دست آورند.

حجت الاسلام اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: برای این موضوع نیاز به قدرت استدلال، هوشمندی و تلاش برای افزایش بصیرت مردم است که طلاب خواهر و هادیان سیاسی در این زمینه می توانند نقش محوری را ایفا کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری رسا، تاریخ انتشار: 30شهریور 1396، کدخبر:  526924،www.rasanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین