پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
معاون اول رییس جمهور در بخشنامه ای از کلیه وزاتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی خواست به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری در معابر اصلی و شریانی شهر تهران؛ از اول تا پانزدهم مهرماه سالجاری تاخیر کارمندان خود تا ساعت ۹ صبح را مجاز تلقی نمایند.
شعارسال: معاون اول رییس جمهور در بخشنامه ای از کلیه وزاتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی خواست به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری در معابر اصلی و شریانی شهر تهران؛ از اول تا پانزدهم مهرماه سالجاری تاخیر کارمندان خود تا ساعت ۹ صبح را مجاز تلقی نمایند.

متن کامل بخشنامه به این شرح است: «با توجه به آغاز تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهور»

***

شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفر های شهری و تا دو هفته‌ای که برای برقراری کامل سرویس‌های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش‌آموزان و والدینی که فرزندان‌شان را به مدرسه می‌رسانند زمان لازم است، درخواست کرد که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه‌ای چنین اجازه‌ای را صادر کرد.

بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاه‌ها، بانکها و شرکت‌ها ایجاد نمی‌شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می‌شود.

محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت در این زمینه توضیح داد: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396، کدخبر: 96062715538، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین