پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، در قالب طرح مهر تحصیلی، کمپین حامیان دانش‌آموزان نیازمند در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

شعار سالحجت‌الاسلام حسن امیری اظهار داشت: معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همه ساله با نزدیک شدن به ایام ورود به مدرسه همزمان با سراسر کشور، طرح مهر تحصیلی را با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و در راستای نیات واقفان از محل موقوفات برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد موقوفات این طرح در استان اصفهان محدود است، افزود: در نظر داریم این طرح را گسترده‌تر از سال‌های قبل اجرا کنیم، به همین دلیل این کمپین را راه‌اندازی کرده تا منابع مالی بیشتری از خیران و نیکوکاران جذب و به دانش‌آموزان بیشتری کمک کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: به همین منظور هر خیر می‌تواند بسته لوازم‌التحریر را به مبلغ 41 هزار و 500 تومان، برای یک سال تحصیلی یک دانش‌آموز خریداری کرده و به آنها اهدا کند.

وی گفت: خیرانی که تمایل به همکاری با این کمپین را دارند، می‌توانند از پنج تا 20 مرداد ماه همه روزه غیر از روزهای تعطیل، در ساعات اداری با شماره 36618794 و داخلی 3166 تماس گرفته و یا به اداره اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کنند تا کارشناسان آن‌ها را راهنمایی کنند.

امیری تصریح ‌کرد: امیدوار هستیم با همکاری خیران و مردم نوعدوست استان اصفهان، شرایط تحصیل دانش‌آموزان بیشتری را فراهم کرده و شاهد شکوفایی آن‌ها باشیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474923:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین