پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۷۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
مسؤول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پیش فروش قطعی قبر بدون دریافت مجوز از کمیسیون قبور سازمان اوقاف ممنوع است و نظارت مستمری در این زمینه داریم.

شعار سال:به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به مهم ترین اقدامات ۹ ماه گذشته در بخش بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: در این زمینه نظارت بر روند تامین بسته‌های معیشتی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بوده است.
 
مسؤول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تهیه بسته‌های معیشتی اغلب از محل اجرای امینانه نیات واقفان بوده است، ابراز داشت: قسمتی از این بسته‌ها نیز باکمک خیران و درآمد موقوفات و نذورات تامین شده است.
 
وی با بیان اینکه بر روند توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای رسیدن به دست نیازمندان واقعی عمل کرده‌ایم، اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات بر اساس آنچه تعریف شده انجام گرفت.
 
بخشی با بیان اینکه در زمینه قبور و اجاره موقوفات بیشترین مراجعه را از سوی شهروندان داشتیم، ادامه داد: در این زمینه جلساتی را برگزار و مشکلات را برطرف ساختیم.
 
مسؤول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه هیچ یک از امامزادگان بدون دریافت مجوز از کمیته قبور استان اجازه پیش فروش قبر در امامزادگان را ندارند، تصریح کرد: پیش فروش قطعی قبر بدون دریافت مجوز از کمیسیون قبور سازمان اوقاف ممنوع است و نظارت مستمری در این زمینه داریم.
 
وی با بیان اینکه قیمت همه قبور امامزادگان در سامانه جامع سازمان اوقاف درج شده است، اضافه کرد: درصورت نیاز به تخفیف در موارد خاص با ارائه مدارک و تائید کمیته قبور استان اعمال تخفیف طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه امکان پذیر است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:  7 دی  1399  ، کدخبر: 13991007000911، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
همین یکی رو کم داشتیم خداییش! کارشون اصلا درست نیست! دمشون گرم که دارن جلوشون رو میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
همین یکی رو کم داشتیم! من نمیدونم مردم با خودشون چه فکری میکنن که براشون این چیزا مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اصفهان تنها استانی نیست که در این زمینه مشکلاتی براش پیش اومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
آخه به کجا رسیدیم که داریم برای مردن خودمون هم پول جمع می‌کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
آخه به کجا رسیدیم که داریم برای مردن خودمون هم پول جمع می‌کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
این یکی رو نشنیده بودم ولله پیش فروش کردن قبر دیگه نوبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین