پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
عضو شورای عالی حوزه، تحصیل جدی، تهذیب و انقلابی ماندن را سه عنصر هویت بخش طلاب نامید و به طلاب توصیه کرد که تحصیل در حوزه را غنیمت بشمارند.

شعارسال: آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به اهمیت توجه به هویت طلبگی عنوان کرد: طلاب برای تحصیل در حوزه های علمیه باید شرایطی را در نظر داشته باشند تا بتوانند به قله های کمال برسند.

وی افزود: تحصیل جدی یکی از ارکان موفقیت طلاب است و توجه به این موضوع باید در دستور کار طلاب قرار گیرد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تهذیب و توجه به مسائل اخلاقی دیگر موضوعی است که می تواند به طلاب هویت ببخشد.

وی انقلابی ماندن را از دیگر ویژگی های هویت طلبگی دانست و خاطرنشان کرد: انقلابی ماندن موضوع بسیار مهمی است که لازم است طلاب به آن توجه ویژه ای داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: طلاب باید با همراهی با انقلاب بزرگ اسلامی، وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.

عضو شورای عالی حوزه ادامه داد: توجه به این سه عنصر مهم می تواند در ساخت هویت طلاب مؤثر باشد و آنها را در مسیر تحصیل در حوزه به سوی موفقیت هدایت کند.

آیت الله خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت های به دست آمده به سرعت از دست می رود و توصیه ای که می توان به طلاب داشت این است که «اغتنم الفرص» فرصت ها را غنیمت بشمارند و از این فرصت ها برای تعالی تحصیلی، تهذیبی و معنوی خود بهره ببرند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری رسا، تاریخ انتشار: 22شهریور1396 : کدخبر: 524504: www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین