پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
استاندار گلستان با بیان اینکه قرائت اصیل و زیبای دین را باید در حوزه ها جستجو کرد، گفت: در تراز دینی نگاه و توجه و پشتیبانی ازحوزه ها یک امر گریز ناپذیر است، این بخش از جامعه صیانت از نظام الهی را عهده دار هستند.

شعار سال: حسن صادقلو شامگاه یکشنبه در مراسم کلنگ زنی دفتر مدریت حوزه های علمیه گلستان در گرگان اظهار داشت: حوزه های علمیه در واقع منادیان حق و حقیقت، صدای رسای دین، پرورش دهنده روحانیون صالح و صادق، پایگاه اسلام بوده و تلاش کرده اند مجتهدان پارسا پرورش داده و در واقع موثر ترین و متعهد ترین گروه مرجع محسوب می شوند.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه نقش بسزایی در هویت بخشی به نسل های مختلف دارند و اگر به واقع به نقش حوزه های علمیه و روحانیت پرداخته شود، مشخص می گردد که حفظ دین و پرداختن به آن همواره دغدغه این بخش بوده است.
استاندار گلستان ادامه داد: بنیان گذاری قرائت اصیل و زیبای دین را باید در حوزه های علمیه جستجو کرد.
وی گفت: باید تمام فعالیت ها در مساجد زیر نظر روحانی آن صورت گیرد و هر اقدام فرهنگی، مذهبی، آموزشی به این شیوه اجرایی گردد تا مانع ازهر گونه تکثر در مدیریت مساجد بوده و به فرماندهی واحد برسیم.
صادقلو همچنین با بیان اینکه آرزوی ما ماندن متن روحانیت است و نباید اجازه داده شود که مدح جای متن را بگیرد، افزود:
حوزه های علمیه همواره نقش مرجعیت و پناه بودن را داشته اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:82668215، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین