پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: حدود و موازین شرعی در پخش فیلم و سریال های تلویزیونی رعایت شود.

شعار سال: آیت الله العظمی حسین مظاهری، از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با رئیس رسانه ملی و همکارانش بر اهمیت جایگاه صداسیما در گسترش معارف اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: صداسیما باید موازین اسلامی و قانونی را در برنامه های خود رعایت کند.

وی افزود: صداسیما باید نسبت به رعایت قوانین شرعی دقت داشته باشد و حدود و موازین شرعی در پخش فیلم و سریال های تلویزیونی رعایت کند و بی حجابی و مواردی از این قبیل در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی گسترش پیدا نکند.

آیت الله مظاهری با اشاره به اینکه صدا سیما یک دانشگاه است، تصریح کرد: در این دانشگاه باید موازین اسلامی ترویج و گسترش یابد و مسائل غیر اخلاقی از برنامه های آن حذف شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما در کشور ما که یک کشور اسلامی است و باید برنامه های آن مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی باشد و نباید برنامه های آن زمینه ساز گسترش بد اخلاقی ها و بی فرهنگی ها باشد بلکه باید منشا گسترش مفاهیم اسلامی شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان یادآورشد: صداسیما برای افزایش آگاهی عمومی و تقویت اعتقادات مردم برنامه هایی را اجرا کند و احکام و مباحث اخلاقی را در قالب برنامه های مختلف گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت اسلام کار می کند، خاطرنشان کرد: در این نبرد سخت و مهم نقش صدا وسیما یک نقش بی بدیل است که با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مناسب فرهنگی، فرهنگ ناب اسلامی را گسترش دهد.

آیت الله مظاهری با اشاره به مسئولیت خطیر و سنگین رسانه ملی در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: گفتمان و توصیه های رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای مسئولان صداسیما برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و باید توصیه های رهبر انقلاب همواره مورد توجه مسئولان صداسیما باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار 24 شهریور 96، کدمطلب:۶۵۵۶۹۰، www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نعمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
با سلام
صداو سیما باید در راستای دو بنیان نظام یعنی اسلام و قانون اساسی حرکت کند و حدود شرعی و دینی را رعایت کند زیرا صدا و سیما نقش مهمی در شکل گیری افکار عمومی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین