پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
استاندار گلستان گفت: نگاه به من در وزارت کشور نگاه ابقاء در مسئولیت و یا ارتقاء در مسوولیت است اما هنوز مذاکره‌ای در خصوص این دو موضوع از سوی وزارت کشور با من نشده است.

شعارسال:

مکلف به اطاعت از ادبیات دولت هستم/ زیر بار لیست‌های تحمیلی نمی‌روم

صادقلو در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح‌طلبان در مسائل گوناگون با شما مخالفت می‌کنند، گفت: این را قبول ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان با من مخالف هستند.

وی با تاکید بر اینکه این مخالفت‌ها تنها از جانب تعدادی افراد مشخص انجام می‌شود، ادامه داد: امیدوارم که انگیزه این افراد خیر باشد و انگیزه‌های قومیتی، شهری و انگیزه‌های شخصی در بین این مخالفت‌ها نباشد.

استاندار گلستان تاکید کرد: اما به واقع شما فکر می‌کنید همه این مخالفت‌ها با انگیزه خدایی انجام می‌شود، اگر اینگونه است من حاضرم در هر دادگاهی و در هر جمعی با هم بحث کنیم.

صادقلو افزود: ضمن اینکه بنده مکلف به اطاعت از ادبیات دولت هستم، من یک اصلاح‌طلبم و سابقه‌ام نسبت به بسیاری از این افرادی که مخالفت می‌کنندو ادعای اطلاح‌طلبی دارند بیشتر است.

وی گفت: من به دولت و نظام متهعد هستم و انشاء امروز دولت اعتدال است و کشور هم با اعتدال پیش خواهد رفت و همیشه تندروی‌ها پاسخگو نبوده و نتیجه‌ای هم نداشته و در تاریخ انقلاب هم ما از تندروی‌ها نتیجه خوبی نداشته‌ایم و تندروی‌ها هزینه‌های بسیار زیادی را به ما تحمیل کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: من بارها گفته‌ام که عزیزان اصلاح‌طلب و عزیزان اصولگرا باید در راستای مطالبات مردم قدم بر دارند و امروز مطالبه اصلی مردم موضوع اقتصاد و اشتغال است.

صادقلو تاکید کرد: این دوستان منتقد چند طرح و ایده اقتصادی و اشتغالزا را برای ما مطرح کردند و ما تا به کی باید زمان و انرژی خود را به جای حل مشکلات مردم برای صلب افراد هزینه کنیم.

وی گفت: در نتیجه اینکه فکر کنیم اصلاح‌طلبان به صورت مطلق با «صادقلو» مشکل دارند را قبول ندارم بلکه تعداد بسیار زیادی از اصلا‌ح طلبان نسبت به مسیر و مشی ما اعتقاد دارند و حتی این مسیر را به دیگران توصیه می‌کنند.

استاندار گلستان در خصوص برخی انتصاب مسئولیت‌ها و پست‌ها گوناگون، بیان کرد: گاهی اوقات برخی به انگیزه‌های خیرخواهانه و یا غیر خیرخواهانه لیست‌های 200 نفری را در انتصاب‌ها ارائه و پیشنهاد می‌دهند و می‌گویند این فرد باید انتخاب شود و می‌روند و به آن فرد قول‌هایی می‌دهند در حالی که این روش‌ها که روش مدیریتی نمی‌شود و من هم زیر بار نمی‌روم.

صادقلو گفت: بنده احساسام این است که این دولت در این شرایط در این استان بسیار خوب کار کرده و همه فعالیت‌ها قابل دفاع است و باید بدانیم که همه مطالبات در یک مدت کوتاه به نتیجه نمی‌رسد و نباید با این نگاه که همه مطالبات باید در مدت زمان کوتاه به نتیجه برسد یک مسئول را محاکمه کنیم.

دیکته‌‌های نوشته شده برخی معاونان و مدیرانم غلط‌ دارد/ اگر بمانم برخی معاونان و مدیران تغییر می‌کنند

استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که اگر به سال 1392 که شما به عنوان استاندار گلستان انتخاب شدید برگردیم آیا باز هم همین مدیران و معاونان را برای فعالیت در کنار خود انتخاب می‌کردید یا خیر، گفت: انتخاب هر فرد بر اساس مقتضیات، شرایط و شناخت نسبت به آن فرد در زمان خودش است.

صادقلو اضافه کرد: انتخاب هر فرد در جایگاه مسئولیتی به معنی برگ سبز دائمی برای قرار گرفتن در آن مسئولیت که نیست و این نگاه که استاندار را بخاطر انتخاب یک مدیر و یا معاون خاص باید محکوم کنیم یک نگاه درستی نیست زیرا اگر اینگونه باشد خیلی از افراد دیگر را هم باید محاکمه کرد.

وی تاکید کرد: اگر فرض کنیم که قائده بر تداوم مسئولیت من باشد و مسئولیت همه این افرادی که انتخاب کردم باید ادامه داشته باشد، خیر به این معنی نیست زیرا در آن زمان که آنها را انتخاب کردم دیکته نانوشته داشتند اما امروز آنها دیکته نوشته دارند.

استاندار گلستان گفت: نظر من در صورت ادامه مسئولیت، کنار رفتن برخی مدیران و معاونان و یا جابجایی برخی از مدیران و معاونانم است و حتی برخی از آنها ارتقاء خواهند یافت و این‌ها یکی از مسائل گریزناپذیر مدیریتی است.

صادقلو ادامه داد: آنهایی که فکر می‌کنند باید در مسئولیت ثابت بمانند بدانند که اینگونه نیست و در زمان خودش نسبت به همه این افراد تصمیم‌گیری خواهد شد و این تصمیم‌گیری‌ها به طور قطع بر اساس ارزیابی‌ها خواهد بود.

نگاه در وزارت کشور ابقاء و یا ارتقاء من است

وی در خصوص تداوم مسئولیتش در جایگاه استانداری گلستان گفت: از طرف وزارت کشور هیچ صحبتی به معنی اینکه باید تغییر کنم با من نشده و یک زمانی را در دولت برایم مشخص کردند که از آن زمان هم گذشته اما به این معنی نیست که نباید تغییری اتفاق بیافتد.

استاندار گلستان تصریح کرد: آنچه از سامانه افکار وزارت کشور بیرون می‌آید حکم بر تداوم خدمت من در این جایگاه است و گاهی زمزمه‌هایی هم به معنی ارتقاء مسئولیت برای من مطرح می‌شود که در جایگاه دیگری می‌توانم موثرتر باشم و نگاه به من در وزارت کشور از این نوع نگاه‌ها است.

صادقلو در پاسخ به این سوال که چرا طی این سال‌ها نسبت به کسانی که همیشه شما را در فضای مجازی و واقعی تخریب و توهین می‌کردند، برخورد قانونی و قاطعی نداشته‌اید، گفت: اسباب سیاست و مسئولیت سعه صدر است.

وی اضافه کرد: ما یک بابی داریم تحت عنوان سد شوندگان و این باب این را می‌گوید که در مسیر حرکت نباید حتی نسبت به کسانی که به شما سنگ می‌زند توجهی داشته باشید زیرا توجه به آنها شما را از رسیدن به هدف باز می‌دارد.

صادقلو گفت: کسانی که به دنبال خبرسازی‌ها و تخریب‌های مختلف هستند به دنبال همین پاسخ دادن ما هستند و در سامانه افکار نیز زمانی که چهار خبر دروغ منتشر شد و مردم دیدند که این اخبار صحت ندارد، به طور طبیعی اعتماد افراد از آن منبع خبر دروغ‌‌پراکن هم از بین می‌رود به طور طبیعی مردم پاسخ این منابع خبری را می‌دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3مهر1396، کدخبر: 13960702001685: www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
انشالله هرچی‌خیر پیش بیاید ن.ف۸۳
نیلو
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
اقی صادقلو قبلا شهردار بابل بود و در اون مقام واقعا خوب بودن و برای مردم کار میکردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین