پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی شفاف، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید در جامعه امیدآفرین باشند و اعتماد عمومی ایجاد نمایند.

شعار سال: هادی حق شناس در نهمین همایش و کارگاه آموزشی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان، با بیان اینکه روابط عمومی ها باید در جریان کامل اخبار روز باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ها حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند و باید غالب فعالیت دستگاه های اجرایی را به مردم منعکس کنند و در عین حال دغدغه های مردم را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: مردم و مسئولین باید نسبت به حقوق و تکالیف خود آگاهی داشته باشند و این ارتباط باید از طریق روابط عمومی تقویت شود.

استاندار گلستان یادآور شد: سرمایه های اجتماعی نقش اساسی در توسعه هر جامعه دارند و اگر سرمایه های اجتماعی در جامعه ای از بین برود و یا کاهش پیدا کند رشد سرمایه های اقتصادی نیز نمی تواند تاثیری در رفاه مردم داشته باشد.

حق شناس با اشاره به توانمندی های استان خاطر نشان کرد: گلستان به لحاظ ظرفیت های موجود جز 10 استان اول کشور است اما به لحاظ نقد کردن این ظرفیت ها جز 10 استان آخر کشور است که باید با همراهی همه خصوصاً روابط عمومی ها در ارتقا رتبه های استان کوشا باشیم.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی با حضور دکتر سید علیرضا بهبهانی از چهره های برتر در حوزه مدرن دیپلماسی برگزار شد و روابط عمومی دستگاه های اجرایی ضمن استفاده از مباحث مطرح شده ، نقطه نظرات خود را با دکتر بهبهانی و دکتر حق شناس درمیان گذاشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 877578: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین