پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
هادی حق شناس در دیدار با قائم مقام شهردار گوانگ ژو کشور چین و هیات همراه اظهار کرد: آمادگی سرمایه گذاری مشترک بین گرگان و گوانگ ژو را داریم.وی کریدور ریلی اینچه برون را زمینه ای برای انتقال کالا عنوان کرد .
شعار سال:استاندار گلستان گفت: هیچ کشوری حق تصمیم گیری و دخالت در ارتباطات ما را ندارد و ما نسبت به خواهر خواندگی این شهر استقبال میکنیم.
محدودیتی برای ارتباط با گوانگ ژو نداریم / هیچ کشوری حق دخالت در ارتباطات ما را ندارد

هادی حق شناس در دیدار با قائم مقام شهردار گوانگ ژو کشور چین و هیات همراه اظهار کرد: آمادگی سرمایه گذاری مشترک بین گرگان و گوانگ ژو را داریم.

حق شناس با یادآوری اینکه حضور هیئت چینی پیرو دیدار سال گذشته هیات گلستانی با شهردار گوانگ ژوصورت گرفت، خاطر نشان کرد:  امیدواریم این دیدارها زمینه ساز ارتباطات بیشتر و گسترده تر در آینده شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر گردشگری به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است اظهار کرد: در اهمیت این صنعت میتوان گفت که از هر 10 شغل جهان یک شغل مربوط به صنعت گردشگری است.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری حق تصمیم گیری و دخالت در ارتباطات ما را ندارد، تصریح کرد: نه تنها محدودیتی برای ارتباط و مراودت با گوانگ ژو نداریم بلکه از خواهر خواندگی این شهر استقبال میکنیم.

حق شناس کریدور ریلی اینچه برون را زمینه ای برای انتقال کالا عنوان کرد و افزود: همچنین از حضور سرمایه گذاران چینی در حوزه های مختلف خصوصاً بنادر در گلستان استقبال خواهیم کرد.

در ادامه قائم مقام شهردار گوانگ‌ژو ضمن بیان اینکه ایران و چین جزء کشور های شرقی هستند بیان داشت: گرگان و گوانگ ژو میتوانند ارتباطات خوبی در زمینه های  اقتصادی، تجاری و صنعتی شهر در راستای همکاری های مشترک داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه کشور چین در خصوص توسعه راه ابریشم ذهنیت مثبتی دارد، همچنین اظهار کرد: میتوانیم در زمینه حمل و نقل بار در بنادر نیز همکاری های بیشتری با ایران داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  سفر این هیئت پیرو تفاهم نامه‌ای که در دسامبر سال گذشته بین شهرداران گرگان و گوانگ ژو در اجلاس شهرداران در شهر گوانگ ژو به امضا رسید، انجام شد.

قائم مقام شهردار گوانگ ‌ژو ضمن اشاره به اینکه  گوانگ‌ژو سومین شهر بزرگ چین بوده و تاریخچه‌ای حدود 2 هزار و 200 سال دارد، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری و سابقه تاریخی شهر گرگان میتوان از این پتانسیل در گسترش تبادل گردشگر به نحو احسن استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: : تلاش میکنیم در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و بندرگاهی با استان گلستان و شهر گرگان همکاری داشته و پیرو تفاهم نامه ای که امضاء شده است و همچنین با برگزاری نشست های مشترک بین مدیران شهری دو شهر، به شهر گرگان کمک کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:16تیر 1398،کدخبر:867237،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
امیدواریم این دیدارها زمینه ساز ارتباطات بیشتر و گسترده تر در آینده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین