پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳
مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی(ص) با بیان اینکه این مجموعه از ۱۲۰ کشور جهان ۴۰ هزار نفر در حال تحصیل دارد، گفت: اکنون افراد در حال تحصیل جامعه المصطفی جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر همراه با خانواده خود تشکیل داده‌اند.

شعارسال: حجت‌الاسلام مرادی ‌چهارشنبه شب در دومین جشنواره خاطره‌نویسی و داستان اشراق در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ظرفیت جامعه المصطفی(ص) را تربیت عالمان مدنظر قرار داد و اظهار داشت: جامعه المصطفی (ص) از 132 کشور جهان بیش از 45 هزار فارغ‌التحصیل دارد.

وی بابیان اینکه جامعه المصطفی (ص) از 120 کشور جهان 40 هزار نفر در حال تحصیل دارد، افزود: اکنون افراد در حال تحصیل جامعه المصطفی جمعیتی حدود 300 هزار نفر همراه با خانواده خود تشکیل داده‌اند.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی(ص) عنوان کرد: باوجوداینکه این جشنواره در روزهای تعطیل تابستان برگزار شد اما باز هم 250 اثر از 27 ملیت به دبیرخانه این مرکز ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه 50 اثر از مرحله نخست داوری عبور کردند و درنهایت 15 اثر برگزیده شد، تصریح کرد: آثار طلاب غیر ایرانی در این جشنواره از کشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپایی بود که اتفاقاً کشورهای همسایه هم آثار خوبی تولید و عرضه کردند.

مرادی بابیان اینکه در کنار آموزش و تربیت عالمان طراز اهل‌بیت (ع) طلاب اهل سنت هم آثاری به این جشنواره ارسال کردند، خاطرنشان کرد: در اربعین سال گذشته هم تعدادی از اهل سنت در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کردند.

وی فعالت شاعران را در جامعه المصطفی مدنظر قرار داد و ابراز کرد: 220 شاعر از 52 ملیت در جامعه المصطفی(ص) در حوزه شعر آیینی فعالیت دارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23شهریور1396، کدخبر: 1518202: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین