پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح غربالگری حرکات اصلاحی و راست قامتی برای 20درصد از دانش‌آموزان خبر داد.

شعار سال: فرید بهرامی با اعلام این خبر افزود: درمان به موقع ناهنجاری های جسمی - حرکتی دانش آموزان هزینه درمان آنان در سنین بالاتر کاهش می دهد.

وی به فعالیت 8کانون حرکات اصلاحی در استان خبر داد و ادامه داد نحوه صحیح نشستن، خوابیدن، گام برداشتن و مطالعه کردن از جمله مواردی است که دانش آموزان باید یادبگیرندو در این کانون ها آموزش های لازم در این خصوص داده می شود.

بهرامی گام اول را در این طرح پیشگیری از بروز مشکلات قامتی و حرکتی عنوان کرد و افزود: در گام دوم برای اصلاح مشکلات دانش‌آموزان پس از شناسایی و تشخیص مشکل، به کانون حرکات اصلاحی ارجاع خواهند شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات پس از آموزش و حرکات اصلاحی در این کانون‌ها حل می‌شود و اگر چنانچه مشکل در این کانون ها هم به طور کامل حل نشود، دانش‌آموز به کلینیک‌های تخصصی معرفی خواهد شد.

بهرامی در ادامه هدف از اجرای طرح ساختار قامتی یا حرکات اصلاحی را شناسایی دانش آموزان دارای ناهنجاری های قامتی عنوان کرد و ادامه داد: پس از اجرای مرحله اولیه این طرح در سال های آینده تمام دانش آموزان تحت پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب: 894468 ، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین