پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست کوهدشت گفت: زباله‌های شهری تنها یا خاک پوشش داده می‌شوند.

شعارسال: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست کوهدشت گفت: زباله‌های شهری تنها یا خاک پوشش داده می‌شوند.

مهندس حمید طولابی ، اظهار کرد: رها شدن زباله‌ها علاوه بر نازیبا شدن چهره منطقه، مخاطرات زیست محیطی را نیز به همراه دارند.

وی اضافه کرد: زباله‌ها همچنین مانعی در توسعه صنعت گردشگری است که در این راستا باید در زمانی محدود برای ساماندهی پسماندها همت کرد.

طولابی با بیان اینکه در سایت زباله شهر کوهدشت زباله‌ها خاک پوشش می‌شوند، گفت: طبق قولی که شهرداری داده قرار است یک سرمایه‌گذار برای بازیافت زباله‌های شهری اقدام کند که دیگر معضلی بنام پسماند را نداشته باشیم.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست کوهدشت به پسماندهای بیمارستانی نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این زباله‌ها با سیستم اتوکلاو، بی‌خطرسازی می‌شوند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی از نظارت و پایش واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: حدود چهار تا پنج واحد صنعتی داریم که در حوزه‌هایی مانند کنسروسازی و کشتارگاه فعال هستند؛ در نمونه‌برداری اخیر یک مورد آلاینده اعلام شد و اخطارهای لازم را گرفت.

طولابی با اشاره به دستگیری شکارچی گراز نیز اظهار کرد: از این فرد لاشه دو رأس گراز وحشی کشف و ضبط شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، کدخبر: 96120703199 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین