پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسم مادران آسمانی در جای جای استان برگزار شد.

شعار سالسهرابی مدیرکل کل اوقاف و امور خیریه گلستان در مراسم مادران آسمانی در روستای سعد آباد شهرستان گرگان گفت: حضرت ام البنین (س) یکی بانوان اسلام است که باید ایثار و انفاق را از او آموخت و سبک زندگی آن حضرت را الگویی برای زندگی خود قرار داد.

سهرابی افزود: سالروز شهادت این بانوی بزرگوار را روز تکریم مادران و همسران شهید نامیدند چرا که این مادران نیز فرزندان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

سهرابی در این مراسم نیز به اهمیت وقف هم اشاره کرد و گفت: باید از هر فرصتی برای تبلیغ، اهمیت و ترویج فرهنگ وقف تلاش نمود تا با توجه به نیاز جامعه و رفع آن وقف صحیح انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری طبرستان 24 ، تاریخ انتشار 11اسفند 96، کدمطلب: 3177، www.tabarestan24.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
چقدر برگزاری این مراسمات میتونه در بیشتر کردن بینش مردم تاثیر داشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین