پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت:تالاب بین المللی گاوخونی وضعیت اسفناکی دارد و زنگ خطر ریزگردها در این منطقه به صدا درآمده است.

شعارسال: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت:تالاب بین المللی گاوخونی وضعیت اسفناکی دارد و زنگ خطر ریزگردها در این منطقه به صدا درآمده است.

،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان امروز در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: کوتاهی های صورت گرفته در خصوص تالاب گاوخونی به استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری ختم نمی شود بلکه استان های دیگر را هم در برمی گیرد که توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.

سید رحمان دانیالی افزود: ریزگردهای تالاب گاوخونی تا شعاع یک هزار کیلومتری را دربرمی گیرد حالا این ریزگردها و دیگر آلودگی ها چه تبعاتی درپی دارد هنوز مشخص نیست اما محققان دانشگاه اصفهان درصدد هستند با جمع آوری اطلاعات و تحقیقات؛ مردم و مسئولان را متوجه این بحران و تبعات آینده آن کنند.

وی گفت: تالاب بین المللی گاوخونی در صورت مدیریت صحیح دوباره زنده می شود اگر تالاب را احیاکنیم جریان رودخانه زاینده رود را هم در پی خواهد داشت و از نظر من حقابه زیست محیطی بعد از آشامیدن اولویت دارد اما این نظر شخصی هنوز جایی تصویب نشده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: اعتبارات خوبی برای احیاء تالاب گاوخونی در نظر گرفته شده که نسبت به عمق فاجعه کافی نیست و باید به این موضوع ریشه ای تر و عمیق تر پرداخت.

سید رحمان دانیالی گفت: چند سال پیش رهبر فرزانه انقلاب سیاست های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند اما اگر خلاء ای در این زمینه صورت گرفته کوتاهی ما را می رساند که انشالله همت در این زمینه بیشتر خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 6467457، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
واقعا الان باید یه سری نیرو بسیج بشن برای اینکه اینکه به طور شبانه روز این مساله رو رفعش کنن چون باقی موندنش به طور مستقیم به تعداد گردشگرهای استان اسیب میزنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین