پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
فتح الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری نبودن آب در رودخانه زاینده رود و خشکی تالاب گاوخونی باعث ایجاد مشکلاتی همچون ریزگردها شده است.
شعار سال:رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری نبودن آب در رودخانه زاینده رود و خشکی تالاب گاوخونی باعث ایجاد مشکلاتی همچون ریزگردها شده است.
جاری نبودن آب در زاینده رود باعث بروز ریزگردها شده است
فتح الله معین امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: صبح امروز در رادیو می‌گفت امروز به دلیل بالا بودن میزان غلظت گرد و غبار،  هوای شهر اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است، این موضوع مطلبی است که در گذشته کمتر با آن مواجه بودیم و این ریزگردها از پدیده های کم ظهور و نوظهور است.

وی افزود: با بارش نعمت های الهی امسال این مشکل تا حدودی حل شده است و امیدواریم با جاری بودن زاینده رود اصفهان رونق دیگری بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در هفته گذشته مطالبی طرح شد که موجب شد شأن شورای اسلامی شهر و یا جایگاه شهرداری مخدوش شود البته در دو سال گذشته هم با بعضی فضا سازی ها مواجه بودیم.

معین اضافه کرد: اتفاق اخیر نسنجیده بود که مورد تایید نیست، تذکر دادیم، این رفتار انتظار نمی رفت و در شأن آنها نبود و انجام آن باعث رنجش خاطر شورا شد.

وی تصریح کرد:  جایگاه ویژه شورای اسلامی شهر به دلیل رایی که مردم به آن داده اند و نمایندگی مردم را دارند در بالاترین شانیت است. نسبت به اتفاقات افتاده در هفته گذشته شهردار هم اظهار تأسف کردند و امیدواریم شاهد همبستگی و تلاش مضاعف بین مجموعه مدیریت شهری برای خدمت بیشتر باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:16تیر 1398،کدخبر:98041608266،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین