پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های ذی ربط تا پایان سفر‌های نوروزی ۹۷ هیچ افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم.

شعار سال: علی اصغر مونسان در سی و یکمین نشست مشترک خدمات سفر‌های نوروزی ۹۷ با استانداران افزود: اشتغال فراگیر از مهمترین موضوعات بودجه‌ای برای سال ۹۷ است.

وی ادامه داد: در موضوع اشتغال فراگیر در بخش مسکن و بافت فرسوده ۲۰۰ هزار شغل و در بخش گردشگری ۱۷۰ هزار شغل پیش بینی شده است.

مونسان گفت: به همین منظور جلساتی با سازمان برنامه و بودجه داشته ایم و اعتبارات خوبی دولت برای اشتغال فراگیر در نظر گرفته است که ۲۰ درصد آن به سازمان گردشگری مربوط می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: ما عزم خود را جزم کرده ایم تا سال اینده سال پر رونقی برای کشور باشد و ستاد هماهنگی سفر نیز به لحاظ قانونی نه فقط در ایام نوروز بلکه در تمام سال باید فعال باشد و حتی از ظرفیت سفر‌های تعطیلات زمستانی به ویژه به مناطق گرمسیر و سردسیر بهره گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته نیز مبلغ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای حمایت از مراکزی که خدمات گردشگری با نرخ سود چهار درصد ارایه می‌دهند در نظر گرفته شده است.

مونسان گفت: امسال، نخستین بار بدهی خود را بابت یارانه تسهیلات در بخش هتل داری پرداخت کرده ایم و همه این موارد در افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری مؤثر است.

معرفی تبریز ۲۰۱۸، به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در سال ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی میزبان گردشگران سایر کشورهاست.

مونسان افزود: مردم جاذبه‌های گردشگری کشور را نمی‌شناسند به همین منظور پورتالvisit iran.i  برای معرفی همه جاذبه‌های گردشگری کشور ایجاد شده است. وی گفت: همچنین اپلیکیشن ۰۹۶۲۹ در اختیار گردشگران است تا بتوانند شکایات خود را لحظه به لحظه در این سامانه قرار دهند.

مونسان افزود: حضور استانداران در رسانه ملی به منظور توضیح و تشریح برنامه‌های نوروزی و معرفی جاذبه‌های کشور بسیار ضروری است.

وی گفت: در شهر‌های گردشگری باید ظرفیت ۲۴ ساعته در اختیار استانداران قرار گیرد و تمرکز فقط بر جاذبه‌های روز شهر‌ها نباشد چه بسا جاذبه‌های شب در مناطقی از کشور بیش از ساعت روز باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: در سال ۲۰۱۸ تبریز پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی و همچنین همدان ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی است که می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری کشور را به سایر کشور‌ها معرفی کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 20 اسفند 96، کد مطلب: 2062652، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
هنوز هم مالیات بر ارزش افزوده یکی از دلایل اصلی کاهش رغبت خارجی ها برای سفر به ایران است ؛ کاش به این مورد هم رسیئگی کنیم
ا.ح75
ناشناس
Germany
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
در حرف شاید درست بگسد ولی باید در عمل هم انقدر نظارت بشه که کسی افزایش قیمت در ایام نوروز نداشته باشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین