پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۷۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره میراث فرهنگی استان تهران ظهر امروز در آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

شعارسال: مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی استان تهران امروز در آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار شد. رجبعلی خسروآبادی در این مراسم به بازگویی خاطره ای از رسام عرب زاده پرداخت و گفت: نیازی نیست که خود انسان بگوید چنین کاری کردم، چون اگر کاری کرده باشیم معلوم می شود. اعتقاد دارم استان تهران فرقی با سایر حوزه ها دارد، زیرا در کنار مرکز است. البته این امر هم فرصت است و هم تهدید. قطعا ابزارهای موجود اداره میراث فرهنگی استان تهران نسبت به وظایف این اداره کم است.

مهدوی، سرپرست سابق اداره میراث فرهنگی استان تهران نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: در مدت کوتاهی که سرپرست اداره میراث فرهنگی استان تهران بودم، تجربه زیادی را به دست آوردم و کشور ایران و خصوصا تهران را با نگاه دیگری دیدم. تهران از لحاظ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرکز بزرگی است. ان شاء الله استان تهران به عنوان یک استان پایلوت (آزمایشی) بخش خصوصی را واقعا در کارها جدی بگیرد.

در ادامه این مراسم، تاجیک، معاون امور مجلس و حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی گفت: سازمان میراث فرهنگی خانه آقای خسروآبادی است و ما واقعا قدردان زحمات او هستیم و امیدواریم که در هر سمتی فعالیت می کند موفق باشد. وی مکان مناسبی به نام وزارت ورزش و جوانان را برای ادامه خدمت انتخاب کرده است.

وی افزود: به هر حال سازمان میراث فرهنگی یک سازمان پر از ظرفیت است و میتواند بخش صنایع دستی را بیشتر به ایران و جهان معرفی کند و میتواند به بهترین نحو از میراث فرهنگی نگهداری کند. ما امیدواریم با انتخاب آقای بزرگ نیا به عنوان مدیر اداره استان تهران شرایط رو به رشد تهران را در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ببینیم.

تاجیک ادامه داد: امروز ظرفیت ارتقای صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی به شکلی است که می تواند میراث خوبی را در سازمان میراث فرهنگی از خودش به جای بگذارد.

تهران با معرفی ظرفیت هایش تبدیل به یک مقصد بزرگ گردشگری می شود

بزرگ نیا، مدیر جدید اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در بخش پایانی این مراسم از زحمات و تلاش خسروآبادی و مهدوی در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران یاد کرد و گفت: من به این قصد آمدم که به عنوان یک سرباز از بدنه سازمان میراث فرهنگی گوشه ای از بار این سازمان را به دوش بکشم. همچنین شرایطی را فراهم کنم که آنچه در حکم آقای مونسان آمده اجرا شود و رهنمودهای وی را آویزه گوشم قرار بدهم تا زمینه اجرایی شدن آن را در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران فراهم کنم. بی تردید راهی که انتخاب شد، بدون کمک اصحاب رسانه و فعالان بخش خصوصی به خوبی طی نخواهد شد.

وی تاکید کرد: از بخش خصوصی و اصحاب رسانه می خواهم که کمک کنند تا به هدف مطلوب برسیم. شهر تهران جدای از قابلیت هایی که در همه حوزه ها دارد، پایتخت سیاسی کشور است و این نگاه روی فعالیت های فرهنگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سایه انداخته است. به نظر من اگر ظرفیت های پایتخت شناخته شود، تهران تبدیل به یک مقصد بزرگ گردشگری می شود و ما باید تلاش کنیم که این ظرفیت ها را به جامعه خودمان و جهانیان معرفی کنیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 21اسفند 1396، کدخبر: 6470015،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
این مقصد گردشگری بهتره برای گردشگران خارجی جذابیت های بسیار بیشتری نسبت به رقیب های منطقه ای داشته باشه وگرنه ارزش سفر برای خیلی ها نخواهد داشت
ا.ح75
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
خیلی از خود کسانی که در تهران زندگی میکنند از جاذبه های گردشگری اون خبری ندارند و این ضعف تبلیغاتی و مدیریتی رو میرسونه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین