پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
با حکم طالبیان محمدحسین معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، محمد رکنی به عنوان مدیرپایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران منصوب شد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به عنوان «مدیرپایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران» منصوب می شوید.

در ادامه آمده است: با توجه به حساسیت این جایگاه وظرفیت های موجود لازم است با برنامه ریزی منسجم ضمن هماهنگی با دفتر امورپایگاه ها و تعامل با مدیریت استانی و ستادی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایند.
گفتنی است پرونده آسبادهای ایران درفهرست میراث جهانی ثبت موقت شده است و اقدمات لازم برای ثبت در فهرست میراث جهانی در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سازمان میراث فرهنگی استان خراسان رضوی، تاریخ 29 اسفند 97، کد مطلب: -: www.razavichto.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین