پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱
دبیرستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی، گفت: مسافران نوروزی، پیشنهادات‌شان در مورد مساجد و نمازخانه‌های بین راهی را به شماره تلفن ۳۰۰۰۷۰۷۰ پیامک بزنند.

شعارسال: حجت الاسلام جواد نیسی، با اشاره به ارایه خدمات مساجد بین‌راهی برای مسافران نوروزی همزمان با فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۷، گفت: ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی با نزدیک شدن ایام نوروز و با توجه به افزایش تردد در جاده‌های کشور از مسافران نوروزی خواست تا شکایت‌های خود از مساجد و نمازخانه‌های بین راهی را اعلام کنند.

وی بیان کرد: طبق ابلاغیه معاونت نیروی انسانی وزارت مسکن و شهرسازی، در جاده‌های کشور، مردم می‌توانند شکایات و انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند و تمام تلاش ما این است که به مشکلات مردم در این زمینه رسیدگی شود.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی، خاطر نشان کرد: علاوه بر این ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی با نصب بنر در جاده‌ها با مضامین «در هنگام نماز توفف کنید» و «نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد» تلاش می‌کند که در راستای اقامه نماز فرهنگ‌سازی کند.

نیسی با اشاره به جزئیات این ابلاغیه، بیان کرد: در این ابلاغیه از مسئولین بنادر، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و مساجد بین راهی خواسته شده است که ساعات حرکت پرواز هواپیماها و کشتی‌ها و قطارها را به گونه‌ای تنظیم کنند که با اذان و اوقات شرعی تداخلی نداشته باشد و موجب قضا شدن نماز مسافران نشود.

وی خاطر نشان کرد: غبارروبی مساجد بین‌راهی، نصب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تجهیز این مراکز از دیگر مواردی است که در این ابلاغیه از مسئولان مساجد بین‌راهی درخواست شده است که در روزهای آغازین سال‌نو مورد توجه قرار دهند.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: در برخی از مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی که امکان اقامه نماز جماعت هست، از مسئولان آن‌ها خواسته شده است که نسبت به اقامه نماز جماعت اهتمام داشته باشند، تا مسافران از اقامه نماز جماعت هم بهره ببرند.

یادآور می‌شود؛ بیش از 2700 مسجد و نمازخانه بین راهی در راه‌آهن‌ها، آزادراه‌ها و اتوبان‌های کشور فعال است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: 21اسفند1396 ، کدخبر: 694862: www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
خیلی خوب میشه اگه به تمیزی مساجد و سرویس هاشون نظارت بشه و کنارش چن واحد اقامتی کوچیک برای اجاره مسافران وجود داشته باشه که باعث انس بیشتر و استفاده بیشتر از مساجد میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
مساجد خانه خداست باید بودجه برای ارتقای کیفیت و نوسازیشون حتما گذاشته بشه فرقی به بین راهی و تو شهری بودنش نباید باشه
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
خیلی ممنون از اطلاع رسانیه خوبتون
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین