پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
معاون عمرانی استانداری خوزستان، بیان داشت: شایسته نسیت که به مردم وعده ساماندهی ترافیک شهر را بدهیم و بعد از برگزاری چندین جلسه، مردم شاهد باشند که وعده های مسئولان در این زمینه عملی نشده است.

شعار سال: احمد سیاحی در جلسه شورای ترافیک استان، متاسفانه مردم از سوی مسئولان وعده‌هایی در زمینه اختصاص مدارس در مناطق پرترافیک شهر اهواز جهت پارک خودروها در ساعات غیراداری می‌شنوند ولی در عمل مشاهده میشود که تنها یک مدرسه به این امر اختصاص داده شده است.




سیاحی بیان کرد: متاسفانه مشکل ما این است که همگی مسائل را پشت گوش می‌اندازیم، در صورتی که باید به وفاقی جمعی در جهت حل مساله برسیم تا شاهد مشکل ترافیک در سطح شهر نباشیم.

طرح ساماندهی پل‌ های عابر پیاده اهواز محقق نشد

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت پل‌های عابر پیاده اهواز نیز اظهار کرد: انتظار داشتیم شهرداری تاکنون طرح ساماندهی پل‌های عابر پیاده را پیش ببرد ولی این طرح آن گونه که باید و شاید محقق نشده است. احداث پلها یک طرف و نگهداری از آن نیز یک طرف اهمیت دارد. انتظار داریم بعد از احداث پلها در نگهداری از آنها هم برنامه ریزی مناسب انجام شود.

وی با انتقاد از تاخیر در عملیات احداث و نحوه پیشرفت پل نهم اهواز نیز عنوان کرد: از به تاخیر افتادن این پروژه گله مند هستیم. از دوستان خواسته ایم مکاتبات لازم در این زمینه را انجام دهند و این درحالی است که به نظر می رسد قسمتی که مربوط به شرق پروژه بوده و اجرای آن بر عهده مجموعه نفت بوده به پایان رسیده است.

سیاحی افزود: گفته می ‌شود که عملیات این پروژه یک ماه و نیم تا دو ماه طول می ‌کشد ولی باید سعی شود که کار ساخت آن زودتر از این اجرایی شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان، افزود: در حال حاضر تنها بخش غربی پل باقی مانده که منتظر هستیم شهرداری و ادارهکل راه و شهرسازی صورتجلسه و اعتبار مورد نیاز را برای ما بفرستند تا بتوانیم آن را نهایی کنیم.

عضو شورای ترافیک استان، درباره ضرورت ساماندهی خودروهای عبوری در خیابان نادری نیز اظهار کرد: در طرح بازگشایی خیابان نادری از ابتدا قرار بر این بود که تنها خودروهای مجاز از این مسیر حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوربین کنترل سرعت در این منطقه نصب شده است ولی به دلیل این که سامانه پیامکی هنوز راه نیافتاده و اطلاع‌ رسانی به افراد به خوبی انجام نگرفته است، هنوز به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان، گفت: از مجموعه پلیس راهور خواسته‌ ایم تا 10 روز آینده پیشنهادات خود را در خصوص ساماندهی خیابان سلمان فارسی در جهت عبور خودروهای مجوزدار ارائه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از جامعه خبری تحلیلی خوزستان (کارون پرس)، تاریخ انتشار: 8 مهر 1394، کد مطلب: 5343: آدرس سایت: www.karoonpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
تو این وضعیت ترافیک اهواز واقعا ماشین بیرون اوردن فایده نداره یکم هماهنگ بشیم از وسیله نقلیه عمومی استفاده منیم هم ترتفیک هک میشه هم اب هوای سالم تری داریم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین