پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
«مایک پومپئو» یکی از ۳ عضو کنگره آمریکا که خواستار سفر به ایران و «مشاهده انتخابات» بود، از صادر نشدن روادید این سفر به شدت عصبانی شده و ادعاهای بی‌اساس مطرح کرد.

شعارسال: یکی از اعضای کنگره آمریکا که خواستار دریافت روادید سفر به تهران شده بود، عصبانیت و دلخوری خود را از عدم صدور روادید با ایراد اظهاراتی بی اساس درباره ایران نشان داد.

«واشنگتن فری بیکن» در گزارشی با عنوان «ایران برای قانونگذاران آمریکا روادید سفر صادر نکرد»، با یکی از سه عضو کنگره در این باره مصاحبه کرد.

در ابتدای این گزارش آمده است: «ایران به سه قانونگذار آمریکایی که درصدد مشاهده انتخابات روز جمعه در ایران بودند، اسناد سفر (روادید) نداد».

«مایک پمپئو» یکی از این سه نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی که خیلی از عدم صدور روادید عصبانی شده، در این مصاحبه درباره ایران و انتخابات در آن ادعاهای بی اساسی مطرح کرده است.

او گفت: «ایران با درخواست‌های صادقانه و شفاف ما برای درخواست روادید، با تمسخر و تاخیر جواب داد که این موضوع خواست این رژیم برای پنهان کردن خود از افکار عمومی آمریکا را نشان می‌دهد».

قانونگذار آمریکایی که عضو کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان است، به برجام اشاره و تصریح کرد: «امیدوارم رئیس‌جمهور آینده آمریکا به دقت و با حساسیت استفاده رئیس‌جمهور اوباما از توافق هسته‌ای را بررسی کند و منافع آمریکا را بر میراث سیاسی مقدم بدارد».

پومپئو در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود، انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را «ریاکاری و ساختگی» خوانده و منتخبان این مجالس را «تندرو» و کسانی که «اسرائیلی‌ها را انسان نمی‌دانند»، خطاب کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 11 اسفند 1394 ، کدمطلب: 13941211000456،

www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین