پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با بیان اینکه عربستان سعودی اصلی ترین منبع و رواج دهنده تروریسم، ناامنی، افراط گرایی و بی ثباتی در منطقه و جهان است گفت: سخنان الجبیر مزوّرانه، عاری از حقیقت و تهی از واقعیت است.
شعارسال:سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با بیان اینکه عربستان سعودی اصلی ترین منبع و رواج دهنده تروریسم، ناامنی، افراط گرایی و بی ثباتی در منطقه و جهان است گفت: سخنان الجبیر مزوّرانه، عاری از حقیقت و تهی از واقعیت است.

بهرام قاسمی اظهارات وزیر خارجه عربستان سعودی در موسسه آمریکایی بروکینگز را چون هميشه مزوّرانه و عاری از حقیقت و تهی از واقعیت خواند و افزود: اين نخستين بار نيست كه مقامات سعودی وقتی به سرزمين حاكمان زورمدار فروشنده امنيت خود قدم می نهند، گستاخی را از حد گذرانده و به گفتن لاطائلات می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در جهان بر همگان حتی حاكمان آمريكایی آنان پنهان نیست کدام کشور و کدام اندیشه - اگر نگوئیم تنها - اصلی ترین منبع و رواج دهنده تروریسم، ناامنی، افراط گرایی و بی ثباتی در منطقه و جهان است.

قاسمی تاکید کرد: الجبیر در حالی سخن از راه حل سیاسی برای بحران های منطقه بویژه در یمن می راند که بیش از سه سال است همه ابتکارات سیاسی را به بن بست کشانده و جز با زبان بمب و آتش و خشونت با مردم مظلوم و قحطی زده یمن سخن نمی گوید.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: ايران سرفراز كشوری است با مرزهای طبيعی و تاريخ و تمدنی طولانی و كهن، كه بی شک مرزهای فرهنگی آن فراتر از مرز های جغرافيايی آن است و اين نفوذ ذاتی، تاريخي و ماندگار است و جمهوری اسلامی ايران همواره در جهت كمک به برقراری صلح و آرامش و تثبيت امنيت و ثبات و همچنين مبارزه با تروريسم و افراط گرايی و خشونت تلاشی مداوم و مستمر داشته است. مقابله با همان تروریسم و افراطی گری و خشونت سبعانه ای که برخی با تکیه بر دلارهای نفتی و حمایت های آمریکا بر ملت های منطقه تحمیل کرده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صداو سیما،تاریخ انتشار4فرودین 97، کدخبر: 2080662، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
عربستان از دیر باز به کشوری تروریست معروف بوده است ؛ چیزی که روشن است این است که اصلی ترین منبع تهیه و توزیع سلاح میان شورشی ها و تروریست ها عربستان بوده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
خب واقعا انتظار دارید که نماینده عربستان بره اونجا چی بگه؟چی داره که بگه؟ باید همین چرت و پرت هارو تحویل بده دیگه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
همین عربستان سعودی نیرو هوایی و هواپیماهایی رو داره که می تونه کلی باهاشون اگه جنگی در بگیره مانور بده در صورتی که ما هنوز سر سوخو هایی که قراره روسیه بهمون بده مشکل داریم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین