پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴
اطلاعات ارایه شده در گزارش حاضر، ادعای پوشش صد در صدی تاخیرهای و دقیق بودن کلیه مطالب را نداشته و احتمال اشتباهات احتمالی در آن نیز وجود دارد. بر این اساس ، تسلیم هرگونه مستندات رسمی از افراد حقیقی و حقوقی،می تواند کمک کار مناسبی در کامل تر شدن گزارش باشد .لیست برخی از تاخیرهای رسانه ای شده از هواپیمایی تابان در سال 1396 به شرح زیر می باشد

شعار سال: اطلاعات ارایه شده در گزارش حاضر، ادعای پوشش صد در صدی تاخیرهای و دقیق بودن کلیه مطالب را نداشته و احتمال اشتباهات احتمالی در آن نیز وجود دارد. بر این اساس ، تسلیم هرگونه مستندات رسمی از افراد حقیقی و حقوقی،می تواند کمک کار مناسبی در کامل تر شدن گزارش باشد .لیست برخی از تاخیرهای رسانه ای شده از هواپیمایی تابان در سال 1396 به شرح زیر می باشد:

تاخیر 6 ساعته پرواز تهران استانبول هواپیمایی تابان(پرواز از تهران به استانبول / مورخ 6 اسفند96 / علت آن فوت مادر خلبان ،ذکر شده است).

تاخیر هشت ساعته پرواز تهران_بوشهر وآتش گرفتن هواپیما هنگام تیک آف(پرواز از تهران به بوشهر / مورخ 10 بهمن 96/ علت آن نقص فنی در هواپیما ،ذکر شده است).

تاخیر سه ساعت و 40 دقیقه ای پرواز مشهد- اصفهان هواپیمایی تابان(پرواز از مشهد به اصفهان / پرواز شماره 6209 ، مورخ 22 دی 96 / علت آن نقص فنی در هواپیما ،ذکر شده است).

تاخیر پرواز مشهد اصفهان(پرواز از مشهد به اصفهان / مورخ 7 دی 96 / علت آن ،ذکر نشده است).

تاخیر چهار ساعته پرواز مشهد به تهران شرکت تابان(پرواز از مشهد به تهران / پرواز شماره 6325 ، مورخ 1 دی 96 / علت آن تاخیر در ورود هواپیما ،ذکر شده است).

نقص فنی هواپیمای MD88 تابان در فرودگاه تفلیس و بازگشت مسافران به سالن ترانزیت(پرواز از تفلیس به تهران / مورخ 19 آبان 96 / علت آن نقص فنی ،ذکر شده است).

تاخیر ۵ ساعته تابان | گزارشی از درون پرواز(پرواز از تهران به مشهد / پرواز شماره 6254 ، مورخ 29 مهر 96 / علت آن ذکر نشده است).

تأخير در پرواز همدان-مشهد به علت نقص فني(پرواز از همدان به مشهد / مورخ 25 شهریور 96 / علت آن نقص فنی ،ذکر شده است).

هفت ساعت سرگردانی مسافران تابان درفرودگاه های مهرآباد و کیش(پرواز از تهران به کیش / پرواز شماره 6263 ، مورخ 22 شهریور 96 / علت آن ،ذکر نشده است).

اعزام زائران اصفهانی با ۱۰ساعت تاخیر به عتبات عالیات(پرواز از اصفهان به نجف / پرواز شماره ۷۲۵۵ ، مورخ 11 شهریور 96 / علت آن نقص فنی هواپیما ،ذکر شده است).

پاسخ روابط عمومى هواپيمايى تابان در خصوص تأخير پرواز استانبول-تهران(پرواز از استانبول به تهران / مورخ 11 شهریور 96 / علت آن مشکلات فنی هواپیما ،ذکر شده است).

تاخیر ۵ ساعته پرواز تهران -مسکو هواپیمایی تابان(پرواز از تهران به مسکو / مورخ 19 مرداد 96 / علت آن ،ذکر نشده است).

تاخیر پرواز قشم به تهران و سرگردانی مسافران در فرودگاه(پرواز از قشم به تهران / پرواز شماره 6228 ، مورخ 2 تیر 96 / علت آن وزش باد و بدی آب و هوا ،ذکر شده است).

تاخیر پنج ساعته پرواز مشهد اهواز شرکت هواپیمایی تابان(پرواز از مشهد به اهواز /پرواز شماره 6213 ،مورخ 7 فروردین 96 / علت آن نقص فنی هواپیما و ترکیدن لاستیک آن ،ذکر شده است).

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 60078 ، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین