پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
رئیس‌جمهور آمریکا با امضای لایحه بزرگ بودجه دولت این کشور طرح قانونی کاهش کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز به قانون تبدیل کرد.

شعارسال: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قانونی را امضا کرد که به موجب آن وزارت خارجه این کشور از ارائه کمک به فلسطینیان تا زمانی که تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق خانواده‌های شهدای متهم به قتل یا زخمی کردن صهیونیست‌ها را متوقف نکند، منع شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مجلس سنای آمریکا صبح روز جمعه و پس از گذشت نزدیک به 3 ماه از تصویب این قانون در کنگره آمریکا، این قانون را تصویب کرد.

این قانون به قانون "تایلور فورس" معروف است که یک دانشجوی آمریکایی بود که در ارتش این کشور نیز خدمت کرده بود و در ماه مارس سال 2016 به دست یک فلسطینی در شهر یافا کشته شد.

احتمال می رود که این قانون باعث کاهش چند صد میلیون دلاری بودجه سازمان های غیر دولتی فعال در فلسطین شود و این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا عملا مقادیری از کمک های خود به تشکیلات رام الله را کاهش داده است. قرار این وزارتخانه به زودی گزارشی درباره نحوه اجرای این قانون به کنگره آمریکا ارائه دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5فروردین1397 ، کدخبر: 1687694: www.tn.ai


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
شخصی که این دانشجو آمریکایی را کشت احتمالا فلسطینی نبوده است و این خود شد بهانه ای برای کاهش کمک ها به فلسطین
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین