پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۹۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
رژیم صهیونیستی همزمان با «راهپیمایی بازگشت بزرگ» از سوی فلسطینیان به مناسبت سالگرد «روز زمین»، تدابیر امنیتی در مرز با غزه را تشدید کرد.
شعارسال:رژیم صهیونیستی همزمان با «راهپیمایی بازگشت بزرگ» از سوی فلسطینیان به مناسبت سالگرد «روز زمین»، تدابیر امنیتی در مرز با غزه را تشدید کرد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به منظور نظارت بر نیروهایش برای سرکوب راهپیمایی، شخصا در منطقه حضور دارد.

وی دو روز پیش تهدید کرد که چنانچه تظاهرکنندگان فلسطینی درصدد عبور از دیوار الکترونیکی اطراف غزه و یا ضربه زدن به زیر ساخت های نظامی این منطقه باشند، برای مقابله با آنها از گلوله های جنگی استفاده خواهد شد.

حماس و دیگر گروه های فلسطینی در غزه به منظور برگزاری راهپیمایی موسوم به «بازگشت بزرگ» برای امروز جمعه مصادف با سالگرد «روز زمین» (30 مارس) و حرکت به سوی منطقه مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی فراخوان داده اند.

فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.

رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال 1976 هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 11فروردین 96،کدخبر: 82874313، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
ایشالله به گفته رهبری 25 سال دیگه خبری از این غده سرطانی نیست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
این رژیم هم به اواخر عمر خود نزدیک شده است و دیگر چیزی به نابودی آن نمانده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین