پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: اپلیکیشن نفحات به عنوان یک زیست‌بوم مجازی، تسهیل‌گر ارتباط میان مدیران و اعضای کانون‌های مساجد و همچنین افزایش تعامل میان اهالی و فعالان مسجدی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی گفت: فعالیت این اپلیکیشن در قالب طرح عیدانه از 11 فروردین ماه 1397 مصادف با 13 رجب تا 12 اردیبهشت ماه مقارن با 15 شعبان، آغاز می‌شود.

وی افزود: در اپلیکیشن نفحات کوشیده‌ایم تا نیازهای افراد به یک چنین برنامه‌ای مانند اطلاع از وضعیت آب و هوا، آموزه‌های ناب و زنگ تفریح برطرف شود همچنین بخش‌هایی مانند پاتوق کانونی‌ها، اخبار مرتبط با کانون‌های فرهنگی هنری کانون‌ها و معرفی نزدیک‌ترین مسجد در آن طراحی شده است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه لینک عضویت در این اپلیکیشن برای استفاده اعضای کانون های مساجد، به آنان پیامک می‌شود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده‌تری نیز درباره فعالیت این اپلیکیشن از طریق رسانه‌های دیداری و مجازی انجام می‌شود تا عموم مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ارزانی گفت: دوره‌های گوناگون آموزشی در حوزه قرآن، عترت و فرهنگ، از طریق اپلیکیشن نفحات اجرا می‌شود که شامل دو گروه مخاطب اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سایر گروه‌های مردم است.

وی اظهار کرد: موضوعات مندرج در این اپلیکیشن، شامل حوزه‌های اخلاقی، معنوی و فکری است زیرا معتقدیم باید با اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این سه حوزه، ارتباط داشته باشیم.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه آموزش‌هایی در سه سطح مهارتی، دانشی و رفتاری در اپلیکیشن نفحات برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد طراحی شده است، افزود: اعضای این کانون‌ها با موفقیت در این آموزش‌ها و همچنین به واسطه سایر امتیازاتی که کسب می‌کنند، می‌توانند در سایر دوره‌های آموزشی این ستاد نیز شرکت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب:۶۹۶۵۷۰، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
اینجور که گفتن امکانات به شدت خوب و کاربردی داره موضوع اصلی فراگیر کردن چنین نرم افزاری است
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
ای کاش که زودتر از این ها اهل حوزه ارتباط خودشون رو با تکنولوژی گرم تر میکردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین