پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی - هنری مساجد کشور (سجا) عصر دیروز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
شعارسال: سیدعباس صالحی در آیین رونمایی از این سامانه گفت: از اول فروردین سال ٩٧ تمامی مساجد می‌توانند با یکدیگر اقدام به تبادل آمار و اطلاعات کنند.

وی افزود: ٢٤ هزار کانون فرهنگی در آینده نه چندان دور با این سامانه هماهنگ شده و فرصت مناسبی برای کانون های مساجد در جهت خدمات رسانی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی فراهم می شود.

وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید از ظرفیت های به وجود آمده استفاده مناسب شود تا بتوانیم کیفیت و کمیت را در این سامانه ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: در کانون های مساجد، تکیه بیشتر بر نیروهای جوان است و این نیروها از طریق ارتقای آموزه های معرفتی – مهارتی، توانمند می شوند که می‌توانیم شاخه های مختلفی را هدف‌گذاری کنیم.

صالحی افزود: در سامانه سجا ایده‌هایی خلاقانه به کار گرفته شده که کمک قابل توجه و تاثیرگذاری بر تشخیص بسترهای مناسب برای ارتقای سطح آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه به زودی دیگر کانون های مساجد نیز تحت پوشش این سامانه قرار می گیرند، گفت: این کانون‌ها اصالت پیام‌رسانی و توانمندسازی مردم شریف ایران را دارند.

در ادامه حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  گفت: کانون‌ها می‌توانند از طریق هنر یا فرهنگ‌سازی، بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه همچنین علاوه بر جذب مخاطب جدید، می توان اقدام به مخاطب شناسی کرد.

ارزانی با بیان اینکه در جامعه باید آسیب شناسی کرد و از طریق فرهنگ سازی این گونه مسائل را حل کرد، ادامه داد: رسالت کانون‌ها این است که مخاطبان را به خود جلب کرده و در این سامانه از همراهی و کمک آن‌ها نیز استفاده کنند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 15اسفند 1396، کدخبر:  4244629 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
این که تمام این کانون های فرهنگی مساجد دارای یک سامانه بشن باعث میشه بتونن مشترکا یه فرهنگ رو در جامعه نهادینه کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
ایول خیلی حرکت خوب و رو به به جلویی بود در این زمینه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین