پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه به دنبال نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی هستیم، گفت:۱۶هزار نفر عضو این کانون‌ هستند.

شعار سال: به نقل ازروابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، حجت الاسلام محمد رضا حدادیان بابیان اینکه ۱۶هزار نفر عضو کانون‌های مساجد استانهستند، ابراز داشت: هم‌اکنون ۲۴۰کانون در مساجد استان فعالیت دارندکه با انجام خدمات فرهنگی می‌کوشند تا سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند و همچنین کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلفی با مباحث اجتماعی و فرهنگی در سطح این کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه ۷۶ کتابخانه در کانون مساجد استان سمنان وجود دارد، افزود: توجه به مطالعه و کتابخوانی یکی از اهداف اصلی کانون‌های مساجد است که بر همین اساس تلاش شد تا کتابخانه‌های موجود را تجهیز و به‌روز کنیم و در حال حاضر ۸۵کانون با کتابخانه مخزن دار استان ۱۴ هزار و ۷۳۹ عضو فعال دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بابیان اینکه ۹۰ کانون فرهنگی در روستاها وجود دارد، ابراز داشت: به منظورفقرزدایی تلاش شد تا برنامه‌های فرهنگی در مناطق کم برخوردار استان نیز اجرا و از تمرکز بر مراکز شهرها جلوگیری شود که طرح‌های مختلفی از جمله خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، آموزش والدین و سبک زندگی اسلامی، پیوند مدرسه، مسجد، خانواده در این کانون‌ها دنبال می‌شود.

حدادیان در ادامه تصریح کرد: با توجه به گسترش فناوری نیاز امروز جامعه می‌طلبد تا همگام با شرایط روز گام برداریم که برای رفع این نیاز شش‌خانه دیجیتال و یک فضای مجازی به نام غافله در استان فعالیت دارد و از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حمایت می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۲ کانون تخصصی و سه کانون دانشگاهی در سطح استان سمنان خدمات ارائه می‌کنند، افزود: این کانون‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت ۲۱۰ پایگاه مشارکت دارندکه با در پیش بودن اوقات فراغت پیش‌بینی می‌شود این کانون‌ها در تابستان افزون شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سرخه365، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 4248603: www.sorkheh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
این طرح میتونه باعث گرایش هرچه بیشتر جوانان استان به برنامه های مذهبی مساجد بشه و پیوند بیشتری بین آنان و دین بوجود بیاد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین