پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: طرح «استارت آپ مساجد» در ١٨ اسفندماه امسال، راه‌اندازی و پوستر آن نیز در همان روز، رونمایی می‌شود.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی با اشاره به در پیش بودن ١٨ اسفندماه؛ سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: به تازگی بعد از ٢٥ سال، اساس‌نامه فعالیت‌ها و برنامه ستاد کانون‌های مساجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد که این اتفاق مبارکی است.

وی افزود: امسال برای بیست و پنجمین سالِگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌های متنوعی را با عنوان «ربع قرن» در نظر گرفتیم که با مراجع عظام تقلید نیز مشورت‌ها و هماهنگی‌هایی در این زمینه انجام شده است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از رونمایی سرود ملّی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: تاکنون ستاد کانون‌های مساجد کشور سرودی ملّی نداشته‌اند، در همین راستا امسال سرود ملّی ستاد کانون‌ها با عنوان «بچه‌های مسجد» در برنامه ویژه کانون‌ها در ١٨ اسفندماه رونمایی می‌شود.

ارزانی با بیان اینکه طرح «استارت آپ مساجد» در ١٨ اسفندماه امسال راه‌اندازی می‌شود و پوستر آن نیز در همان روز رونمایی خواهد شد و اجرای آن از سال آینده آغاز می‌شود، گفت: این برنامه جهت تقویت رویکرد اجتماعی مساجد است تا از این طریق از نظرات جوانان، اعضای کانون‌های مساجد و به طور کلی عموم مردم استفاده شود.

وی از رونمایی «پرتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» خبر داد و افزود: این پرتال جهت انسجام فعالیت‌های تمام کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ارتباط قوی‌تر و اطلاع از فعالیت‌های کانون‌های مختلف است که به زودی رونمایی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396 ، کدخبر: 691819 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
مساجد با این حجم از توانایی فعالیت میتونن تبدیل به قطب فرهنگی کشور بشن
خدارو شکر که به کارای نو رو اوردن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
پیوستن مسجد به جامعه پست مدرن نشون از توانایی تامیم اسلام در بعد های مختلف اجتماعی همراه با حفظ ارمان ها داره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین