پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۴۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت‌نام ۱۹ هزار کانون فرهنگی هنری در سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.
ثبت‌نام ۱۹ هزار کانون فرهنگی هنری در سامانه سجاشعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی در برنامه «رصد» که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ـ سجاـ به منظور تسهیل ارتباط میان این کانون‌ها، گفت: تاکنون ۱۹ هزار کانون فرهنگی هنری در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در عرصه برون‌مرزی قایل به همکاری میان مساجد ایران و سایر کشورها هستیم، ابراز کرد: طرح اخوت مساجد، گامی مؤثر در توسعه گردشگری مذهبی است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه همکاری میان مساجد ایران و سایر کشورها می‌تواند موجب توسعه گردشگری مذهبی در کشور شود، افزود: برخی با طرح موضوع گردشگری، پرسش‌هایی را در این زمینه مطرح می‌کنند در حالی که وقتی سخن از گردشگری در نظام جمهوری اسلامی ایران به میان می‌آید، مطمئنا به احکام و دستورات دینی عمل می‌شود.

فعالیت خوب خبرگزاری شبستان و ستاد عالی کانون‌های مساجد در نمایشگاه قرآن

ارزانی در ادامه با اشاره به فعالیت خوب خبرگزاری شبستان و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم، گفت: همکارانم در این دو غرفه تلاش خوبی برای طرح موضوع مسجد و بیان دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داشته‌اند.

وی چینش زیبای غرفه‌های بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم را از نقاط قوت این دوره از این نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین دانست و خاطرنشان کرد: چینش زیبای غرفه‌ها موجب جذب بیشتر مخاطبان شده است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی به صورت گسترده و فراگیر در کشور در حال انجام است، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن کریم محلی برای عرضه فعالیت‌های قرآنی روستاها و عشایر است، هرچند به نظر می‌رسد در این زمینه باید کار بیشتری انجام شود.

ارزانی گفت: حضور کودکان و نوجوانان در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم به دلیل همزمانی این نمایشگاه با فصل امتحانات، کمرنگ‌تر از دوره‌های گذشته بوده است، بنابراین مسئولان این نمایشگاه باید تدبیری برای رفع این مشکل در دوره‌های آینده اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نباید حضور مستقلی در نمایشگاه قرآن داشت بلکه باید کانون‌های فرهنگی هنری نمونه و ممتاز در این نمایشگاه حضور می‌یافتند، خاطرنشان کرد: ما در حال تصمیم‌گیری برای این موضوع هستیم که در دوره‌های بعدی نمایشگاه قرآن، کانون‌های فرهنگی هنری ممتاز حضور یابند، البته هنوز در این زمینه به تصمیم‌گیری نهایی نرسیده‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1397 ، کدخبر: 708465 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
امیدوارم که این کانون صرف خرج بودجه به وجود نیومده باشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
این سامانه ها میتونه همکاری و هم فکری بیسشتری در سازمان فلرهنگی کشور ایجاد کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین