پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی عمیق در کشور گفت: مهمترین پشتوانه انقلاب مساجد هستند و کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند بازوی قدرتمندی برای حل مشکلات فرهنگی موجود در کشور باشند.

شعارسال: طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و مساجد مهمترین پشتوانه برای حفظ این انقلاب هستند و قطعا کانون‌های فرهنگی هنری در این زمینه می توانند بسیار موثر باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه یک ربع قرن از فعالیت این کانون ها گذشته است ارزیابی و آسیب شناسی از مجموعه فعالیت ها در طول سالیان گذشته باید انجام شود چرا که این کانون ها از جمله مراکزی هستند که جوانان ما با آنها سروکار دارند.

سیاوشی تصریح کرد: کانون ها باید فارغ از مسایل حاکمیتی و حکومتی؛ جوانان را برای حضور در مساجد دعوت کنند و برای هر نوع فعالیت جوانان در مساجد برنامه داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر شاهد مشکلات فرهنگی عمیقی در کشور هستیم که قطعا مراکز پیونددهنده فرهنگی و مراکزی که در این زمینه اعتمادسازی می کنند؛ می توانند مهمترین مراکز برای حل این مشکلات در کشور باشند و کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله این مراکز پیونددهنده هستند که باید با توجه به کارکرد خود به جذب جوانان و همچنین حل مشکلات فرهنگی در جامعه کمک کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: باید تلاش های کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت خودجوش باشد و بیشتر کارها مردمی شود. ما زمانی می توانیم موفق باشیم که کارها را بدون وابستگی به حاکمیت و به صورت خودجوش و مردمی انجام دهیم. کانون های فرهنگی هنری می توانند آغازگر چنین حرکتی باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396 ، کدخبر: 691865 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
همیشه کار کردن رو اخلاق نسل کودک نتیجه های خیلی خوبی رو به همراه خودش داره اینو تاریخ اثبات کرده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین