پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵
اعضای شورای شهر تبریز در طرح دو فوریتی از شهردار تبریز خواستند در خرید کلیه کالاهای مصرفی خود از تولیدات داخلی استفاده کند.

شعار سال: در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اعضای شورا در طرح دوفوریتی که به امضای کلیه اعضای شورای شهر رسیده بود از شهردار تبریز خواستند در کلیه خریدهای خود اولویت را به تولیدات داخلی بدهند.

متن طرح دو فوریتی اعضای شورای شهر که به پیشنهاد رییس کمیسیون خدمات شهری و همراهی اعضای شورا به امضا رسید به این شرح است:

ریاست محترم شورای اسلامی شهر تبریز

جناب آقای دکتر شکور اکبرنژاد

سلام علیکم؛

همانگونه که استحضار دارید؛ سال 1397 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است. بر این اساس شورای اسلامی و شهرداری تبریز نیز باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق این شعار به کار گیرند.

لذا طرح " خرید کلیه کالاهای مورد مصرف شهرداری تبریز، اولویت با کالاهای تولید داخلی باشد" توسط امضاء کنندگان ذیل به قید دو فوریت تقدیم می شود.

بر اساس طرح پیشنهادی، شهرداری تبریز ملزم خواهد بود کلیه ملزومات خود در تمام بخش های عمرانی، تجهیزات اداری و کلیه نیازهای مصرفی خود را از تولیدکنندگان داخل کشور با اولویت تولیدات بومی در منطقه خریداری و مصرف کند. امید است با تصویب و اجرای کامل این طرح در بین تولید کنندگان منطقه شور و نشاط ایجاد شده و گامی در جهــت از بین بردن مشکل اشتغال ( هرچند ناچیز) برداشته شود.

امید اسـت با همراهی عموم شهروندان در حمایت از کالای ایرانـی گامی موثر در راستای تحقق شعار سال برداشته شود.

رییس شورای شهر تبریز با بیان اینکه این طرح که به امضای تمام اعضای شورای شهر رسیده نیاز به تصویب ندارد و به صورت یک توصیه به شهردار ابلاغ می شود و ایشان قطعا طرحی که همه اعضای شورای شهر بر اجرای آن تاکید دارند را اجرا خواهند کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شورای شهر تبریز، تاریخ انتشار 19 فروردین 97، کد مطلب: 2365، www.shora.tabriz.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید این افراد رو به عنوان الگو به کشور معرفی کرد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ماشالله به غیرتش
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین