پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۱۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به لزوم خدمات رسانی مناسب به زائران عتبات عالیات گفت: اعزام‌های استانی نیز زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می شود.
شعارسال: حمید محمدی در نشست مدیران سازمان حج و زیارت ضمن بررسی برنامه‌های انجام شده در حوزه حج تمتع و عتبات عالیات اظهار کرد: با توجه به فرصت محدود تا شروع اعزام‌های حج، باید برنامه‌های مرتبط با آموزش، تغذیه و تدارکات هر چه سریع‌تر نهایی شود.

وی با بیان اینکه مشاعر یکی از مهم‌ترین بخش‌های حج تمتع است، توضیح داد: مشاعر اوج کار اجرایی حج تمتع محسوب می‌شود، بنابراین باید برای جلوگیری از بروز مشکل و مسائل مختلف، برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: برنامه ریزی استفاده بهینه از فضای بسیار محدود در منا با توجه به اقامت سه روزه زائران و اطلاع رسانی دقیق و جامع به حجاج بسیار حائز اهمیت است که باید در فرصت باقیمانده و هرچه سریع‌تر این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به موضوع عتبات عالیات و برنامه ریزی مدون در این حوزه تاکید کرد و گفت: در این حوزه راهکار ما برون رفت از فضای فعلی و کم کردن دغدغه‌های زائران است.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: یکی از مهمترین راهکارها در حوزه عتبات عالیات توجه به اعزام‌های استانی است، بنابراین این مهم از این پس با جدیت دنبال می‌شود و باید سازوکار آن نیز هرچه سریع‌تر فعال شود.

وی افزود: تمامی شرکت‌های مرکزی کارگزاران در استان‌ها دارای مجوز اعزام به عتبات عالیات هستند و روند قانونی برنامه‌های خود را هر چه سریع‌تر آغاز کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: اعزام‌های استانی باید با اصول و برنامه‌های قبل همانند امنیت، پزشکی، بیمه، مسائل فرهنگی و خدماتی زائران تطابق داشته باشد و تغییری در این زمینه صورت نگیرد.

به گفته محمدی، بسته‌های سفر ارائه شده از سوی استان‌ها باید به سرعت و پس از ثبت سیستمی، مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد امیدواریم با این برنامه ریزی شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر زائران حوزه عتبات عالیات باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در حال حاضر اصلاح فضای اعزام‌های عتبات عالیات، منوط به اصلاح خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب در این حوزه است.

محمدی اظهار کرد: موضوع امنیت زائران عتبات عالیات خط قرمز ما محسوب می‌شود و در اعزام‌های استانی نیز باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: همان شیوه‌ای که برای حمایت از شمسا در برنامه ریز‌ی‌ها و اعزام‌ها انجام می‌گرفت، برای اعزام‌های استانی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  آنا ، تاریخ انتشار: 27فروردین 1397، کدخبر: 381107 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
اینکه ما بیایم و از هر استان اعزام عتبات رو انجام بدیم برای استان های دیگه خیلی راحت تر میشه رفتن به عتبات
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
چرا باید پولامون بره تو جیب این عربستان که داره خونخواری میکنه اونم با کلییی سوغاتی که ایرانیا میخرن....
ا.ف ۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین